امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 69111
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 11 آبان 1396 - 8:34 | | ارسال توسط :

صدور ۳۸ هزار ویزا برای زائران کربلا در مازندران

به گزارش بابل نوین، حبیب الله ساداتی مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: تاکنون برای ۳۸ هزار و ۲۲۲ زائر کربلای معلی از سوی کنسولگری موقت عراق در ساری ویزا صادر شده است. وی افزود: ۴۱ هزار و ۸۵۳ مازندرانی نیز تا این زمان برای دریافت ویزای عراق جهت شرکت در اربعین حسینی در سامانه سماح […]

به گزارش بابل نوین، حبیب الله ساداتی مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: تاکنون برای ۳۸ هزار و ۲۲۲ زائر کربلای معلی از سوی کنسولگری موقت عراق در ساری ویزا صادر شده است.

وی افزود: ۴۱ هزار و ۸۵۳ مازندرانی نیز تا این زمان برای دریافت ویزای عراق جهت شرکت در اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کردند.

ساداتی با بیان اینکه امسال بیش از پارسال متقاضی حضور در مراسم اربعین خواهیم داشت، گفت: متقاضیان نسبت به دریافت ویزا اقدام کنند و به لحظات آخر موکول نکنند.

وی افزود: زائران مازندرانی برای عزیمت به کربلای معلی جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی ابتدا باید نسبت به ثبت نام خود در سامانه سماح اقدام و جهت صدور روادید و بیمه به یکی از ۲۳۰ دفاتر زیارتی مجاز در استان مراجعه کرده تا پرونده شان تکمیل شود.

وی از زائران خواست تا با رعایت قوانین کشور عراق و همچنین قوانین و مقررات ایران، از بروز مشکل جلوگیری کنند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: امسال برای تسهیل در امور اعزام زائران اریعین حسینی، صدور ویزا به دو صورت انفرادی و گروهی تا سقف پنج نفر انجام می‌ شود.

وی افزود: متقاضیان اربعین حسینی می‌ توانند حتی یک روز بعد از اربعین و تا پایان ماه صفر برای سفر به عتبات عالیات ثبت نام کرده و مشرف شوند.

۴۳ هزار مازندرانی پارسال برای شرکت در اربعین اباعبدالله الحسین (ع) به کشور عراق سفر کردند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.