امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64662
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 08 شهریور 1396 - 20:08 | | ارسال توسط :

گزینه کی‌روش برای حفظ رکورد؛ حقیقی یا بیرانوند؟

بیرانوند، حقیقی یا لک؟ گزینه کی‌روش کدام است؟

به گزارش بابل نوین، دوباره نزدیک به جام‌جهانی شدیم و کی‌روش از علیرضا حقیقی برای حضور در تیم ملی دعوت کرد. حقیقی پس از ماه‌ها مصدومیت به زمین فوتبال برگشت تا رقیب جدی برای علیرضا بیرانوند باشد. حالا حامد لک در کنار این دو دروازه‌بان، امیدهای کی‌روش برای گل نخوردن در بازی‌های پیش‌رو هستند. تیم ملی ۶۵۰ روز است که گلی نمی‌خورد و کی‌روش امیدوار است با حضور این سه دروازه‌بان آماده این عدد را افزایش هم بدهد. ولی کی‌روش کدام دروازه‌بان را برای دو دیدار پیش‌رو به دروازه می‌فرستد؟ حقیقی که در هفته منتهی به دعوت شدنش به تیم ملی، اولین کلین‌شیت فصلش را ثبت کرد یا بیرانوندی که نمودار خطی روند خوبش را حفظ کرده؟

علیرضا حقیقی در این هفته هشتیمن بازی‌اش در لیگ سوئد را هم تجربه کرد. حقیقی در این مدت ۹ گل دریافت کرده بود. ولی در بازی آخر بالاخره گل نخورد. حقیقی برای ثبت اولین کلین‌شیت فصل، هفت مسابقه منتظر مانده بود تا بالاخره در این هفته گلی نخورد.

شرایط علیرضا بیرانوند با حقیقی متفاوت است. حقیقی در لیگ سوئد این آمار را ثبت کرده. ولی بیرانوند در لیگ ایران همچنان آقایی می‌کند. او در همان هفته نخست، اولین کلین‌شیت فصل را ثبت کرد. در چهار هفته‌ای که در لیگ برتر بازی کرده، فقط دو گل دریافت کرد. ضمن این که در نیمی از بازی‌ها هم کلین‌شیت کرده است. حقیقی به طور میانگین در هر مسابقه دو برابر بیرانوند گل دریافت کرده.

بعید به نظر می‌رسد که کی‌روش راضی شود بیرانوند و حقیقی را روی نیمکت بنشاند و لک را زمین بفرستد. لک در این فصل هنوز کلین‌شیت نکرده. در پنج مسابقه، شش گل دریافت کرده است. آماری که نشان می‌دهد همچنان برای دروازه تیم‌ملی رقابت بین بیرانوند و حقیقی است. هر چند که کی‌روش در این سال‌ها دفعات زیادی تصمیمات غیرمنتظره گرفت و نشان داد که متد مد نظر خودش را دارد. /م

منبع: نود

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.