امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 25834
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, با شهدا, گالری عکس, گزارش تصویری, مذهبی, ورزشی تاریخ انتشار : 08 خرداد 1395 - 10:37 | | ارسال توسط :

یادواره ۱۱۶ شهید ورزشکار بابل برگزارشد+ تصاویر

یادواره شهدای ورزشکار بابل با اهدای 2 مدال قهرمانان جوان بابلی به خانواده‌های شهدای مدافع حرم این شهرستان برگزارشد.

۲ یادواره اصلی

به گزارش بابل نوین، به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل یادواره ۱۱۶ شهید ورزشکار این شهرستان با حضور خانواده‌های این شهیدان، مردم و مسئولان شامگاه دیروز در حسینیه امام حسین(ع) روستای اسب شورپی بخش لاله آباد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم انصار آری رئیس اداره ورزش و جوانان بابل ضمن خیر مقدم به حاضرین، شهدای ورزشکار را افتخار مردم دانست و گفت: با روحیه سالم و ورزشکاری در همه عرصه‌ها از جمله دفاع مقدس شهدای ورزشکار ما حماسه‌ها خلق کردند.

وی افزود: باید برای ورزشکاران قهرمان ایران اسلامی ارزش‌هایی فراتر از این قائل شد زیرا در عرصه‌های بین المللی پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز در می‌آورند و در میدان رزم نیز دوشا دوش سایر سربازان اسلام به نبرد با دشمن متخاصم می پردازند و امروز نیز با شرکت در دفاع از حرم اهل بیت در خیل مدافعین حرم و یا اهدای مدالشان به خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم همچنان برای کشور عظمت و بزرگی را به ارمغان می‌آورند.

در ادامه حجت‌الاسلام محسنی شیخی عزیزی امام جمعه بخش لاله آباد ضمن تشکر از برگزاری مراسم فوق اظهار کرد: شهدای ورزشکار سرمایه‌های جامعه ما هستند و ارزش‌های سلامت روان هر انسان آزاده‌ای را می‌توان در این قیبل شهدا یافت، زیرا روحشان همچون جسمشان سالم است.

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود پیرامون سلامت روح و جسم و تربیت دینی گفت: شهدای ورزشکار در چارچوب تربیت دینی توانستند با روحیه جوانمردی و ایثارگری در راه وطن جان‌فشانی کنند.

گفتنی است در بخش دیگری از این برنامه از خانواده‌های شهدای مدافع حرم شهید حسن رجایی‌فر و شهید سیدرضا طاهر با اهدای مدال توسط دو ورزشکار جوان قهرمان بابلی و سه خانواده شهید شاخص ورزشکار بابل تقدیر شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.