امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 25863
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, با شهدا, سیاسی, گزارش تصویری, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 08 خرداد 1395 - 10:59 | | ارسال توسط :

مهمترین هدف بنده ارتقا جایگاه بابل در معادلات اقتصادی و اجتماعی کشور است

منتخب مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: شاه‌بیت حرف بنده در ارتباط با بابل، ارتقاء جایگاه این شهرستان در معادلات اقتصادی، اجتماعی و برنامه و بودجه کشور است.

نجفی۱

به گزارش بابل نوین، علی نجفی‌خشرودی منتخب مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: از ابتدای شروع به کار دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مهمترین عهدی که بنده با خدا و با مردم می‌بندم این است که این امانت گران و سنگینی که با تقدیر خداوند و همت و آرای مردم بر دوش ما نهاده شده را با نهایت مسئولیت‌شناسی و همه توان و تلاش خود به‌خوبی ادا کنیم.

وی افزود: به نظر بنده مردم و نظام و شرایط و ظرفیت‌هایی که کشور دارد، اینها اقتضا می‌کند که همه تلاش خود را برای ایفای مسئولیت بسیارسنگین و مهم نمایندگی مجلس انجام دهیم.

منتخب مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه برنامه شاخص شما در بازه چهارساله فعالیت‌تان چیست، خاطرنشان کرد: من در فرصت محدودی که برای تبلیغات انتخابات بود به ۴ سرفصل برای فعالیت در سطح ملی اشاره کردم، شاه‌بیت حرف بنده در ارتباط با بابل، ارتقاء جایگاه این شهرستان در معادلات اقتصادی، اجتماعی و برنامه و بودجه کشور است.

وی تصریح کرد: همچنین دومین سرفصل مهم من ایفای نقش نمایندگی مردم شریف بابل در تراز ملی در مجلس شورای اسلامی است که با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان از همه گروه‌ها، سلایق اجتماعی و سیاسی سعی می‌کنیم در ایفای این مسئولیت مهم اهتمام کنیم.

نجفی درخصوص شهدای مدافع حرم و حضور نظامی ایران در خارج از مرزها علی‌الخصوص سوریه و عراق گفت: به مقام شامخ شهدای عزیز به‌ویژه شهدای مدافع‌حرم احترام می‌گذاریم چراکه این عزیزان در راستای تامین امنیت و اهداف بلند جمهوری اسلامی ایران جانشان را در طبق اخلاص گذاشت و در این راه گام نهادند.

وی تصریح کرد: با خون این شهدا و حضور مستشاری و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه در عین اینکه به حمایت کشورهای نیازمند اقدام خواهیم کرد، در مبارزه با تروریسم، افراط گرایی و در مبارزه با تکفیریزم بسیار جدی هستیم و از این منظر بنده فکر می‌کنم هزینه‌ای که جمهوری اسلامی ایران و فرزندان ما از جمله بچه‌های مازندران در این مسیر انجام می‌دهند حتما به صلح، امنیت، توسعه و شکوفایی ملت‌ها و کشورهای منطقه منجر خواهد شد.

گفتنی است مصاحبه فوق در حاشیه یادواره ۱۱۶ شهید ورزشکار شهرستان بابل تهیه شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.