امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58035
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 05 خرداد 1396 - 11:31 | | ارسال توسط :

۱۲۲میلیارد کالای قاچاق درمازندران کشف شد

به گزارش بابل نوین، ربیع فلاح استاندار مازندران در جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کاهش ۵۰ درصدی قاچاق اشاره کرد و گفت : در طول سه سال و نیم دولت تدبیر و امید ۱۲۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط […]

به گزارش بابل نوین، ربیع فلاح استاندار مازندران در جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کاهش ۵۰ درصدی قاچاق اشاره کرد و گفت : در طول سه سال و نیم دولت تدبیر و امید ۱۲۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط شد.

وی افزود: قاچاق کالا و ارز ضد تولید و اشتغال است و همه دستگاهها باید کمک کنند تا جلوی قاچاق کالا به طور کامل گرفته شود .

استاندار مازندران گفت : انتظار می رود همه دستگاهها پیوست فرهنگی در حوزه مبارزه با قاجاق کالا و استفاده از تولید داخلی برای رونق تولید و اشتغال مولد داشته باشند .

علی پیرفلک دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت: استان مازندران پارسال توانست رتبه های نخست کشوری را در میانگین رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز، اجرای طرح سامانه جامع انبارها و مراکز پخش کالا و تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و مراکز نگهداری و عرضه کالا در سال گذشته کسب کند.

وی افزود : حمایت از برندهای داخلی بویژه برندهای استانی در حوزه های مختلف و استفاده از ظرفیت اتاق اصناف در شناسایی و برخورد با مراکز و واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای قاچاق نیز از جمله برنامه های سال جاری کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مازندران است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت : طرح های مهم استانی در مبارزه با قاچاق کالا در استان مازندران که به تایید ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا رسیده شامل ساماندهی سواحل، شناورهای غیرمجاز و مبارزه با قاچاق گونه های زیست محیطی و فراورده های جنگلی در دستور کار کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.