امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54003
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 19 فروردین 1396 - 21:31 | | ارسال توسط :

۱۲ مصدوم در واژگونی خودرو حامل اتباع خارجی در یزد

به گزارش بابل نوین، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خاتم از واژگونی یک دستگاه خودرو ۴۰۵ حامل اتباع خارجی در محور فتح آباد به چاه طالب آباد و مجروح شدن ۱۲ سرنشین آن خبر داد. ذکریا بابری گفت: این حادثه، امروز رخ داد و ۴ نفر از مصدومان به دلیل شدت جراحات به مرکز […]

به گزارش بابل نوین، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خاتم از واژگونی یک دستگاه خودرو ۴۰۵ حامل اتباع خارجی در محور فتح آباد به چاه طالب آباد و مجروح شدن ۱۲ سرنشین آن خبر داد.

ذکریا بابری گفت: این حادثه، امروز رخ داد و ۴ نفر از مصدومان به دلیل شدت جراحات به مرکز استان انتقال داده شدند.
وی یادآور شد: تیم اورژانس پس از اطلاع از وقوع حادثه در محل حاضر شدند و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مصدومان را به بیمارستان آیت الله خاتمی هرات منتقل کردند که پس انجام اقدامات لازم ۴ مصدوم به دلیل جراحات وارده به بیمارستان مرکز استان انتقال یافتند.
مرکز شهرستان خاتم استان یزد در فاصله ۲۴۰ کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد و به دلیل دارا بودن مرز مشترک با استان های فارس و کرمان، انتقال اتباع بیگانه، موادمخدر و کالای قاچاق از محورهای این شهرستان صورت می گیرد.
در مرکز استان یزد بر اساس آمارهای موجود بیش از یکصد هزار تبعه بیگانه دارای مجوز و تعداد قابل توجهی اتباع فاقد مجوز سکونت دارند که اکثریت آنان را اتباع کشور افغانستان تشکیل می دهند.
منبع: ایرنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.