امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 4117
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1394 - 10:06 | | ارسال توسط :

۱۲ گروه تبلیغی در مازندران فعالیت می کنند

مسؤول شورای هماهنگی گروه های تبلیغی مازندران از فعالیت ۱۲ گروه تبلیغی در مناطق مختلف استان خبر داد. به گزارش بابل نومه ، حجت الاسلام حسین حسین زاده، مسؤول شورای هماهنگی گروه های تبلیغی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، تشکیل شورای هماهنگی گروه های تبلیغی مازندران را در راستای انسجام  بیشتر گروه های تبلیغی […]

مسؤول شورای هماهنگی گروه های تبلیغی مازندران از فعالیت ۱۲ گروه تبلیغی در مناطق مختلف استان خبر داد.

به گزارش بابل نومه ، حجت الاسلام حسین حسین زاده، مسؤول شورای هماهنگی گروه های تبلیغی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، تشکیل شورای هماهنگی گروه های تبلیغی مازندران را در راستای انسجام  بیشتر گروه های تبلیغی با یکدیگر عنوان کرد و گفت: به منظور جلو گیری از موازی کاری، ارتقاء جایگاه گروه های تبلیغی در استان و حضور کارآمدتر در حوزه تبلیغ دینی براساس مصوبه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شورای هماهنگی گروه های تبلیغی، این شورا در مازندران تشکیل شده است.

وی افزود: تنها در شورای هماهنگی گروه های تبلیغی آن دسته و گروه هایی که دارای مجوز فعالیت و شماره ثبت هستند حق عضویت دارند.

این استاد حوزه علمیه با بیان این که گروه های تبلیغی اثرات بسیار زیاد را تاکنون بر اساس اهداف و رسالت حوزه های علمیه انجام داده اند، خاطرنشان کرد: پس از برگزاری موفق همایش تجلیل از گروه های تبلیغی برتر در بهمن ماه سال گذشته، از طریق معاونت فرهنگی مدیریت حوزه  علمیه قم ساماندهی گروه های تبلیغی آغاز شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۳۲۰ گروه در دفتر تبلیغات اسلامی ثبت و بیش از ۱۲۰ گروه مجوز فعالیت دریافت کرده اند که از این تعداد ۱۲ گروه فعال و غیر فعال در مازندران وجود دارد.

۱۲۸_۲۳۷۸_۱۳

حجت الاسلام حسین زاده کیفی سازی فعالیت های تبلیغی را برنامه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی در سال ۹۴  بیان کرد و گفت: از سال گذشته گروه های تبلیغی به سمت فعالیت برنامه ای و هدفمندتر هدایت شدند و فعالیت ها براساس برنامه های ارائه شده آنان انجام می پذیرفت و به همین دلیل شاهد فعالیت جدی گروه های تبلیغی در ایام فاطمیه و نوروز امسال در مازندران بودیم.

وی افزود: افزایش کیفی فعالیت گروه ها، تاکید بر ارزیابی فعالیت آنها و برنامه محوری فعالیت گروه ها از برنامه های جدی شورای هماهنگی گروه های تبلیغی مازندران است.

مسؤول شورای هماهنگی گروه های تبلیغی مازندران به برنامه ریزی به برنامه ریزی درجهت اوقات فراغت دانش آموزان و ماه مبارک رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از ارزشمندترین و زیباترین دوران زندگی انسان ها سنین نوجوانی و جوانی است و به همین دلیل هدف از برنامه های تبلیغی این گروه در تابستان امسال افزودن شعور دینی در کنار شور نوجوانی برای گام برداشتن به سوی معنویت است.

وی تربیت درست دینی را از دیگر اهداف برنامه های این گروه برشمرد و گفت: تربیت دانش آموزان فعال، پرکار، نخبه و متعهد موجب ساخت آینده ای درست برای نظام ولایی خانواده، جامعه، انقلاب اسلامی و مذهب تشیع در جامعه خواهد شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.