امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56645
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 19 اردیبهشت 1396 - 19:36 | | ارسال توسط :

۲ فاجعه در ۱ سند

پژوهشگر عرفان‌های نوظهور گفت: اگر سند ۲۰۳۰ الزام آور نیست، پس چرا به یک سند توصیه‌ای به مدت ۱۵ سال ملزم شده‌اید.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام وحید حاج‌ آقازاده موضع‌گیری رهبر معظم انقلاب که سبب رسانه‌ای شدن سندی که آذرماه سال گذشته با عنوان سند آموزشی ۲۰۳۰ تنظیم شد و مخفیانه به امضای مسؤولان دولت رسید را به عنوان مراسم نقد دولت و شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کرد.

مسؤولان در شورای عالی چه می کنند؟

پژوهشگر عرفان های نوظهور  خطاب به مسؤولان امضاکننده سند ۲۰۳۰ اظهار داشت: از آذرماه سال گذشته تا هم‌اکنون شما کجا بودید؟ آیا از این موضوع خبر داشتید یا خیر؟ اگر خبر نداشتید، پس چرا در مقام مسؤول این کشور قرار گرفته اید؟ مسؤولان عالی رتبه کشور با چه نیتی به صورت مخفیانه سندی را امضا کردند که به صراحت با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی مغایر است؟

وی با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی صرفاً برای نظارت امور به وجود نیامده، بلکه شأن قانون‌گذاری دارد، عنوان کرد: افرادی که در این شورا به فعالیت مشغولند، نخبگان هستند، باید پرسید که این تنگه فرهنگی کشور به دست چه کسانی سپرده شده است؟

حجت‌الاسلام حاج آقا زاده با ابراز تأسف از سکوت شورای عالی انقلاب فرهنگی در برابر سند آموزشی ۲۰۳۰ ابراز داشت: مسؤولانی که در این شورا فعالیت می‌کنند، باید مورد بازپرسی قرار گیرند که چرا این همه مدت در برابر این‌چنین سند رقت باری سکوت کرده اند.

اگر سند ۲۰۳۰ الزام آور نیست پس چرا به آن ملزم شده‌اید؟

کارشناس خانواده با اشاره به اینکه مسؤولان موافق با این سند می گویند «این سند الزام آور نیست»، بیان کرد: مسؤولان باید معنای این جمله را مشخص کنند؛ اگر الزام آور نیست پس چرا به یک سند توصیه‌ای به مدت ۱۵ سال ملزم شده‌اند تا در سه دوره کوتاه‌ مدت، میان مدت و بلند مدت خودشان را به آن ملزم کنند تا آن را عملی سازند.

وی افزود: باید به این مسؤولان گفت چرا سند تحول در آموزش پرورش و سند مهندسی کشور را اجرایی نمی‌کنید و به سراغ سند ۲۰۳۰ رفته‌اید که از سوی غرب برایتان ارسال شده است؟؛ چرا دولت خودش را ملزم کرده است که تمامی اطلاعات دانش‌آموزان را در اختیار مراجعی قرار دهد که بی شک زیر نظر استکبار هستند؟

حجت‌الاسلام حاج آقا زاده با بیان اینکه بیان مسائل جنسی برای کودکان حرام شرعی است، گفت: علاوه بر این عرف مملکت هم این موضوع را نمی پذیرد که به یک کودک که هنوز به سن بلوغ نرسیده آموزش‌های جنسی داده شود.

مسؤولان چرا به فکر خون شهدا نیستند؟

پژوهشگر عرفان‌های نوظهور در پایان یادآور شد: کسانی که این چنین سندهایی را مورد تأیید قرار می‌دهند کمی هم به فکر خون‌های پاک شهدا باشند؛ این خیانت به شهدا و خانواده‌های محترم ایشان است که در جامعه اسلامی به سمت و سویی برویم که همجنس‌بازان حقوق داشته باشند و از آن بخواهند دفاع کنند؛ مسؤولان بدانند که اگر پایبند به آرمان‌های انقلاب اسلامی نباشند، مورد نفرین شهدا قرار خواهند گرفت./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.