امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 76333
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 18 دی 1396 - 12:07 | | ارسال توسط :

۳۲ اقدام برای اطلاع‌رسانی شایسته آزمون ملی حفظ ومفاهیم قرآن

به گزارش بابل نوین، معاون اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم را هدف روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه دانست و گفت: به منظور اطلاع‌رسانی شایسته آزمون ملی حفظ ومفاهیم قرآن کریم، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت انجام ۳۲ اقدام و عمل در نظر گرفته است. به نقل از […]

به گزارش بابل نوین، معاون اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم را هدف روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه دانست و گفت: به منظور اطلاع‌رسانی شایسته آزمون ملی حفظ ومفاهیم قرآن کریم، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت انجام ۳۲ اقدام و عمل در نظر گرفته است.

به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه سعید شفیعی درباره فعالیت‌های بخش روابط عمومی سازمان در راستای اطلاع‌رسانی مناسب آزمون ملی حفظ ومفاهیم قرآن کریم که در اسفندماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم از اهداف اصلی روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه به‌ منظور اطلاع‌رسانی شایسته این رویداد قرآنی، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اجرای۳۲ اقدام را انجام داده است، تصریح کرد: تولیدات محتوایی جهت اطلاع‌رسانی و فضاسازی برای عموم جامعه به ‌صورت پیوست، اطلاع‌رسانی و خبری تهیه شده به‌ صورتیکه ارتباط، انسجام و هم‌ افزایی در تولیدات فضای مجازی و تولیدات رسانه‌ای سازمان صدا و سیما مدنظر است.

معاون اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف گفت: تولید کتاب، موشن گرافی، هفت مستند کوتاه، آثار رادیویی، تیزر، کلیپ، پوستر و طرح‌های متعدد بیلبوردهای شهری با موضوعات حفظ قرآن کریم و معارف قرآنی از دیگر اقدامات این روابط عمومی است.

شفیعی همچنین از توافقات به عمل آمده با سازمان صدا و سیما، شهرداری تهران و ادارات کل اوقاف استانها و ادارات کل ارشاد استانها در راستای تبلیغ، اطلاع‌رسانی و انعکاس اقدامات به عمل آمده و پیش رو مربوط به مسابقات حفظ قرآن مطالبی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا،آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم هر ساله به صورت جداگانه از سوی برخی از نهادهای قرآنی و با بهره‌مندی از جامعه هدف و مخاطبان هر دستگاه برگزار ‌می‌شد، اما امسال این رویه تغییر کرد و برای نخستین بار، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به صورت مشترک و با همکاری معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنین اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و با مشارکت موسسات قرآنی مردم نهاد تحت عنوان «آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم» برگزار خواهد شد تا علاوه بر ایجاد انسجام سازمانی در بین نهادها و مراکز قرآنی کشور زمینه مشارکت هر چه بیشتر علاقه‌مندان و به عرصه سنجش آموزه‌های قرآنی را فراهم کند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.