امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79101
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 30 بهمن 1396 - 17:59 | | ارسال توسط :

۹۰ درصد از مطالبات چایکاران پرداخت شد

به گزارش بابل نوین، گودرز خردادپور معاون بازاریابی و تنظیم بازار سازمان چای از پرداخت ۹۰ درصد مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: امسال ۱۰۸ هزارتن برگ سبز چای با ارزش بالغ بر ۲۰۳ میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شد که تاکنون ۱۸۲ میلیارد تومان بهای برگ سبز خریداری پرداخت و مابقی پس از دریافت قدرالسهم […]

به گزارش بابل نوین، گودرز خردادپور معاون بازاریابی و تنظیم بازار سازمان چای از پرداخت ۹۰ درصد مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: امسال ۱۰۸ هزارتن برگ سبز چای با ارزش بالغ بر ۲۰۳ میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شد که تاکنون ۱۸۲ میلیارد تومان بهای برگ سبز خریداری پرداخت و مابقی پس از دریافت قدرالسهم کارخانه ها بتدریج به حساب چایکاران واریز خواهد شد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت فروش چای خشک تولیدی کارخانه ها افزود: از مجموع ۱۰۸ هزارتن برگ سبز چای، ۲۴ هزارتن چای خشک استحصال شد و هم اکنون کمتر از ۸ هزارتن از این میزان در انبارها موجود است.

خردادپور ادامه داد: با توجه به آنکه فصل زمستان، فروردین و اردیبهشت پرمصرف ترین فصل چای است، نگرانی مبنی بر فروش باقی مانده چای تولیدی کارخانه ها وجود ندارد.

معاون بازاریابی و تنظیم بازار سازمان چای با انتقاد از نرخ پایین چای در بازار بیان کرد: با وجود پیک مصرف، نرخ چای چندان تعریفی ندارد و انتظار می رود در روزهای آتی به نرخ واقعی خود برسد.

وی با اشاره به اینکه نرخ فروش چای تولیدی بسته به ارقام مختلف متفاوت است، تصریح کرد: اکنون نرخ هر کیلو چای ممتاز ۲۵ تا ۳۲ هزار تومان و چای دستی ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.