امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61029
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 19 تیر 1396 - 11:12 | | ارسال توسط :

پیروانی: تغییری در لیست صورت نمیگیرد

سرمربی تیم ملی امید می‌گوید دیگر زمانی برای انجام کارهای تاکتیکی باقی نمانده و زمان زیادی برای آماده‌سازی تیم ملی از دست رفته است.
پیروانی-زمان-زیادی-برای-آمادهسازی-تیم-ملی-امید-از-دست-دادهایم

به گزارش بابل نوین، امیرحسین پیروانی درباره ادامه‌دار شدن غیبت بازیکنان استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی در تمرین تیم ملی امید اظهار کرد: از امروز (دوشنبه)  ۳ جلسه دیگر تمرین خواهیم داشت و عملا دیگر فرصتی باقی نمانده است. اگر حتی بازیکنان این سه تیم امروز هم به تیم ملی اضافه شوند ما نمی‌توانیم با آن‌ها کار کنیم چرا که در دوران بدنسازی هستند و حداقل یک هفته زمان می‌برد تا آن‌ها به فرم ایده‌آل مسابقه بازگردند. بدن این بازیکنان خسته است همان طور که ما در طول یک هفته گذشته به بازیکنان حاضر در اردو فشار نیاوردیم. زمان برای ما از دست رفته و امیدوارم دیگر بیش از این زمان را از دست ندهیم.

او با اشاره به تیم‌های حاضر در گروه ایران در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا گفت: هر سه تیم قرقیزستان،‌عمان و سریلانکا با تیم زیر ۲۳ سال خود به مسابقه‌ها می‌آیند اما ما زیر ۲۰ سال هستیم. ما اگر با بهترین تیم‌مان هم به مسابقه‌ها می‌رفتیم کار سختی مقابل آن‌ها داشتیم. عمان در آخرین بازی تدارکاتی خود با پدیده ۲ بر ۲ به تساوی رسید. قرقیزستان هم با قطر به تساوی ۳ بر ۳ دست یافت. هر دو تیم قوی هستند و کار ما سخت است.

سرمربی تیم ملی امید در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان تغییری در فهرست تیم ملی به وجود آورد؟ گفت: ما فهرست بازیکنان را برای AFC ارسال کرده‌ایم و دیگر نمی‌توان تغییری در این فهرست ایجاد کرد و عملا باید این بازیکنان به تیم ملی بپیوندند. ما زمان بسیار کمی داریم و در این مدت زمان نمی‌توان هیچ کار تاکتیکی را انجام داد چرا که بازیکنان در دوران بدنسازی هستند. اگر ما به مسابقه‌ها برویم و نتیجه هم نگیریم منتقدان می‌گویند این تیم کار تاکتیکی بلد نبود نمی‌دانند که ما زمانی برای تمرین کردن نداشتیم.

او درباره حضور ساکت در تمرین تیم امید گفت: جلسه خاصی برگزار نشد و فقط این دو از تمرین تیم ملی بازدید کردند و گفتند که مدیران باشگاه‌ها قول مساعد داده‌اند تا بازیکنان‌شان را به تیم ملی بدهند. بازیکنان نفت به تیم ملی ملحق شده‌اند و کماکان ۵ غایب وجود دارد.

بازی‌های گروه A مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ آسیا از ۲۸ تیر به میزبانی قرقیزستان برگزار می‌شود. /م

منبع: ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.