امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53975
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 19 فروردین 1396 - 18:59 | | ارسال توسط :

آخرین وضعیت قیمت نوبرانه‌ها در بازار

به گزارش بابل نوین،اواخر هفته گذشته ۶ تن پرتقال، گلابی چینی و انگور از غرفه‌ها توسط مامورین کشف و ضبط شد. حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در خصوص آخرین وضعیت  بازار میوه اظهار داشت: با توجه به اتمام تعطیلات نوروز و کاهش تقاضا، نرخ‌های میوه در بازار کاهش چندانی نداشته است. وی با […]

به گزارش بابل نوین،اواخر هفته گذشته ۶ تن پرتقال، گلابی چینی و انگور از غرفه‌ها توسط مامورین کشف و ضبط شد.

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در خصوص آخرین وضعیت  بازار میوه اظهار داشت: با توجه به اتمام تعطیلات نوروز و کاهش تقاضا، نرخ‌های میوه در بازار کاهش چندانی نداشته است.

وی با اشاره به عرضه پرتقال‌های قاچاق در میدان افزود: پرتقال‌های قاچاق همچنان در کنار سایر میوه‌ها در ظرف‌های داخلی به میدان عرضه می‌شود و با نرخ‌های ۸ تا ۹ هزارتومان پرتقال مصری و ۵ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان پرتقال‌ ترکیه خرید و فروش می‌شود.

مهاجران از وجود تقاضا برای خرید پرتقال تا نیمه سال جاری در بازار بیان کرد: در شرایط کنونی مقداری پرتقال‌های آبدار شمال در سردخانه‌ها ذخیره سازی شده که با وجود سرمای اخیر تنها این میزان جوابگوی تقاضا تا پایان اردیبهشت ماه در بازار خواهد بود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کشف و ضبط ۶ تن میوه قاچاق از میدان خبر داد و اضافه کرد: اواخر هفته گذشته ۶ تن پرتقال، گلابی چینی و انگور از غرفه‌ها توسط مامورین کشف و ضبط شد.

وی در خصوص قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار بیان کرد: نرخ هر کیلو توت فرنگی کرجی گلخانه‌ای ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان، توت فرنگی جیرفتی ۴ تا ۶ هزار تومان، چاقاله نوبرانه بوشهر ۲۰ و چاقاله کاشان ۲۵ تا ۴۰ هزار تومان است.

به گفته مهاجران طی چند روز آینده گوجه سبز نوبرانه ساوه، قم و گرمسار به بازار عرضه می‌شود. /م

منبع: باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.