امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64176
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 02 شهریور 1396 - 9:59 | | ارسال توسط :

آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری در دومین روز شهریور

به گزارش بابل نوین، بسطامی رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی‌های جوی هواشناسی مازندران گفت: با توجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی آسمان استان امروز دوم شهریور صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و احتمال افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده (به صورت […]

به گزارش بابل نوین، بسطامی رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی‌های جوی هواشناسی مازندران گفت: با توجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی آسمان استان امروز دوم شهریور صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و احتمال افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده (به صورت محلی و نقطه ای) بویژه در دامنه‌ها پیش بینی می‌شود.

وی افزود: بیشینه دما در شهر‌های ساحلی غرب مازندران تا ۳۲ درجه و در شهر‌های ساحلی و جلگه‌ای مرکز و شرق استان بین ۳۳ تا ۳۶ درجه سانتیگراد انتظار می‌رود.

رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی‌های جوی هواشناسی مازندران با بیان اینکه فردا نیز آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود، گفت: انتظار می‌رود برای فردا حدود ۲ تا ۳ درجه از شدت گرمای هوای استان کاسته شود.

بسطامی بیشینه دما شهر‌های ساحلی غرب مازندران را برای فردا تا ۳۱ درجه و در شهر‌های ساحلی و جلگه‌ای مرکز و شرق استان بین ۳۲ تا ۳۴ درجه سانتیگراد اعلام کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.