امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72776
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 11 آذر 1396 - 10:49 | | ارسال توسط :

آغاز داوطلبان افتخاری خادمی شهدا در مازندران

داوطلبان افتخاری خادمی شهدا در مازندران از امروز شنبه ۱۱ آذر ماه ثبت نام کنند.

به گزارش بابل نوین، حسن سلحشور مسئول کمیته خادمین سپاه کربلا مازندران گفت: داوطلبان افتخاری خادمی شهدای مازندران از شنبه ۱۱ آذرماه ۹۶ لغایت ۲۰ آذرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکزی کمیته خادمین به آدرس www.khadem.koolebar.ir ثبت‌نام کنند.

وی افزود: این خادمان پس از طی مراحل جذب در دوره‌ های تخصصی شرکت کرده و بعد از اتمام آموزش و کلاس‌های توجیهی برای خدمت رسانی به زائران شهدا در مناطق عملیاتی جنوب و یادمان‌ های شهدا به این مناطق اعزام می‌شوند.

مسئول کمیته خادمین سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه خادمان در دو بازه ملی و استانی به کارگیری می‌شوند، گفت: در بازه ملی یادمان‌هایی همچون شلمچه، طلاییه، هویزه، اروندکنار، چزابه، معراج شهدای اهواز و دیگر یادمان‌ های جنوب و بازه استانی در اردوگاه‌های اندیمشک و خرمشهر به کارگیری می‌ شوند.

سلحشور با بیان اینکه از اسفندماه پارسال تاکنون بیش از هزار و ۲۰۰ خادم مازندرانی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند، افزود: خادمان شهدایی که به تازگی پذیرش می‌ شوند به همراه خادمان قبلی در راهیان نور عمومی به ویژه ایام اسفند و فروردین پیش رو در استان خوزستان به کارگیری می‌شوند.

وی گفت: تمامی مراحل آموزش جذب و ساماندهی با همکاری و هماهنگی کمیته خادمان قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج بوده است./م

منبع: باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.