امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75187
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 03 دی 1396 - 17:52 | | ارسال توسط :

آغاز مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه آجا و دانشجویان دانشگاه‌های ارتش

به گزارش بابل نوین،  سرهنگ دوم مهدی میدانی، مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش(آجا) ، ضمن بیان این مطلب گفت: سی وهفتمین دوره مسابقات کارکنان پایور و وظیفه و همچنین شانزدهمین دوره مسابقات دانشجویان دانشگاه آجا به میزبانی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش در سالن کوثر این سازمان آغاز شد. […]

به گزارش بابل نوین،  سرهنگ دوم مهدی میدانی، مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش(آجا) ، ضمن بیان این مطلب گفت: سی وهفتمین دوره مسابقات کارکنان پایور و وظیفه و همچنین شانزدهمین دوره مسابقات دانشجویان دانشگاه آجا به میزبانی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش در سالن کوثر این سازمان آغاز شد.
وی با اشاره به رقابت‌های چهار روزه این رقابت‌ها از امروز، سوم دی‌ماه، اظهار کرد: این مسابقات با افتتاحیه‌ای شامل بیان آیین‌نامه‌ها و نوآوری‌های این دوره از رقابت‌ها آغاز شد و آیین اختتامیه آن نیز چهارشنبه، ششم دی‌ماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ با حضور فرماندهان کشوری و لشکری برگزار می‌شود.
میدانی عنوان کرد: طی برنامه‌ریزی که به عمل آمده است سوم دی‌ماه رقابت دانشجویان در تمامی رشته‌ها انجام می‌شود و عصر امروز نیز رقابت در رشته مفاهیم تمام مقاطع دانشجویان و کارکنان پایور و وظیفه انجام می‌شود.
مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش بیان کرد: روز دوم رقابت‌ها فردا، چهارم دی‌ماه، رشته‌های حفظ کل، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء در نوبت صبح و عصر با هم رقابت می‌کنند و سه‌شنبه، پنجم دی‌ماه نیز رقابت رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و اذان انجام می‌گیرد.
میدانی با اشاره به اینکه طی این دوره از مسابقات از ۱۱۷ نفر در آیین اختتامیه تجلیل به عمل می‌آید، اظهار کرد: از نوآوری این دوره از مسابقات برپایی نمایشگاه جانبی ویژه عرضه محصولات فرهنگی و قرآنی، ورود حفاظ سه جزء تا مرحله نهایی آجا، حضور چهره‌های جدید و تازه که خروجی‌ها دارالتحفیظ‌های ادارات پنجگانه ارتش در سراسر کشور هستند و سطح بالای شرکت‌کنندگان است.
وی تصریح کرد: طی برپایی مسابقات در مرحله سراسری ادارات نیز شاهد حضور نماینده‌هایی از سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش برای ارزیابی مسابقات بودیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.