امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 17411
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سخن سردبیر, گالری عکس, گزارش تصویری, ورزشی تاریخ انتشار : 09 مهر 1394 - 10:36 | | ارسال توسط :

آقای تعصّب و‌کاپیتان بابُلی پرسپولیس در گذشت

به گزارش بابل نومه : هادی نوروزی کاپیتان بابلی پرسپولیس بر اثر ایست قلبی درگذشت. به گفته همراهان نوروزی، او ساعت ۴ صبح امروز بر اثر حمله قلبی در خانه به کما رفته و جان به جان آفرین تسلیم کرده است. علیپور پزشک تیم پرسپولیس در این باره گفت: ساعت ۵ صبح همسر هادی نوروزی […]

۰۰۹۴۳۸۷۴

به گزارش بابل نومه : هادی نوروزی کاپیتان بابلی پرسپولیس بر اثر ایست قلبی درگذشت. به گفته همراهان نوروزی، او ساعت ۴ صبح امروز بر اثر حمله قلبی در خانه به کما رفته و جان به جان آفرین تسلیم کرده است.

علیپور پزشک تیم پرسپولیس در این باره گفت: ساعت ۵ صبح همسر هادی نوروزی با من تماس گرفت و اعلام کرد هادی نفس نمی کشد و از او خواستم سریعا با اورژانس تماس بگیرد.
وی ادامه داد: بعد از حضور اورژانس با کادرتخصصی اورژانس حامل هادی نوروزی تماس گرفتم که اعلام کردند زمانی که رسیدند او فوت کرده بود.
فیزیوتراپ پرسپولیس افزود: آنها با این حال ۴ آدرنالین به او تزریق کردند و عملیات مربوط به احیا را انجام دادند. با حضور در بیمارستان نیز ۵۰ دقیقه عملیات مربوط به احیا انجام شد اما …

 

گفتنی است در حال حاضر جمعی از همبازیان سابق و فعلی بهمراه کادر مربیگری و سرپرستی پرسپولیس، خانواده آن مرحوم  بهمراه طرفداران پرسپولیس و بابلی های ساکن در تهران در مقابل بیمارستان آتیه تهران حضور دارند تا ضمن ابراز همدردی خبری از مراسم تشییع هادی نوروزی بدستشان برسد البته  گفته می شود خانواده نوروزی قصد دارند او را به زادگاهش بابل منتقل کنند تا در آنجا به خاک سپرده شود. 

“بابل نومه “ این ضایعه بزرگ را به خانواده نوروزی، بابلی های عزیز، باشگاه پرسپولیس و جامعه بزرگ فوتبال تسلیت می گوید.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.