امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 43520
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 20 دی 1395 - 11:03 | | ارسال توسط :

آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری از ذخایر ارزشمند انقلاب بود

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل در پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت، متن پیام به شرح زیر است. سم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون حجت الاسلام حسن روحانی  با تسلیت این ضایعه بزرگ به مقام معظم رهبری، ملت داغدار ایران و خانواده آن […]

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل در پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت، متن پیام به شرح زیر است.

سم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون
حجت الاسلام حسن روحانی  با تسلیت این ضایعه بزرگ به مقام معظم رهبری، ملت داغدار ایران و خانواده آن فقید سعید ،از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از ذخایر گرانبها و ارزشمند انقلاب اسلامی یاد کرد.وی این ضایعه اسفناک را برای ملت ایران بسیار عظیم برشمرد و گفت: امروز ایران اسلامی داغدار یکی از چهره های ارزشمندی است که خدمات تاثیر گذاری در دوران انقلاب، بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس از خود به جای گذاشته است.
روحانی تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران دفاع مقدس با دستور امام و پذیرش مسئولیت های سنگین با فرماندهی جنگ نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.
وی با اشاره به اینکه این ضایعه برای ملت ایران بسیار عظیم و سنگین است ابراز امیدواری کرد روح آن فقید سعید با امام و شهدا محشور گردد.

۱۹ دیماه ۱۳۹۵

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.