امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 25375
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, گزارش تصویری, ورزشی تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1395 - 0:38 | | ارسال توسط :

آیین تکریم و تجلیل از برترین‌های ورزش بابل در سال۹۴ برگزار خواهد شد

رئیس کمیسیون ورزش،جوانان و امور اجتماعی شورای اسلامی شهر بابل از مراسم تجلیل قهرمانان و نام آوران ورزشی این شهر خبر داد.

شکری پور

به گزارش بابل نوین، علی شکری‌پور در گفتگو با بابل نوین اظهار کرد: بابل بیشترین مدال‌آور را سال گذشته در سطح استان مازندران داشت و تجلیل از قهرمانان و پهلوانان ورزشی این دیار را از لازمه‌های خدمات اجتماعی به شهروندان می‌دانیم.

وی افزود: با بیان اینکه با همکاری دیگر اعضای شورای‌اسلامی شهر بابل و مساعدت حسین بیژنی شهردار بابل آیین تجلیل از ورزشکاران برتر بابلی در عرصه‌های ملی، آسیایی و جهانی همزمان با اعیاد شعبانیه، پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون ورزش، جوانان و امور اجتماعی شورای اسلامی شهر بابل ادامه داد: بناست با توجه به ارزش‌های انسانی، اخلاقی و حرفه‌ای در امر ورزش از معلمان، مربیان، پیشکسوتان، باشگاه‌ها و هیات‌های برتر نیز تجلیل به‌عمل آید.

این مسئول با اشاره به این نکته که تقویت ورزش قهرمانی زمینه‌ساز ایجاد علاقه و حضور مردم در ورزش‌های مختلف است خاطر نشان کرد: نشاط و شادابی هر جامعه‌ای به قهرمانان ورزشی و شرکت عموم افراد جامعه در ورزش‌های مختلف به ویژه ورزش همکانی است و در این زمینه شورای اسلامی شهر بابل به همراه شهرداری در جهت تقویت ورزش و فضای ورزشی  اقدامات مناسبی در سال جدید خواهد داشت.

شکری‌پور در پایان از زمینه‌سازی برای ایجاد فضاهای ورزشی محلات، تقویت ورزش همگانی و افتتاح پروژه‌های مختلف ورزشی تفریحی در سال جاری در سطح شهرستان توسط سازمان‌ها و نهادهای مختلف از جمله شهرداری بابل خبر داد.

گفتنی است مراسم فوق به‌همت شورای اسلامی شهر بابل، شهرداری و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل از ساعت ۱۷ در سالن آمفی تئاتر دانشگاه نوشیروانی این شهر برگزار خواهد شد.

شوراشکری۲۲۲۲۲

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.