امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77392
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 03 بهمن 1396 - 15:26 | | ارسال توسط :

ابزار اقتدار ملی ایران اسلامی حفظ شود

امام جمعه شهرستان زاغه با اشاره به اینکه عواطف مردم و افکار عمومی هم جهت با حکومت از جمله ابراز اقتدار ملی ما است، گفت: با رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و بیکاری جوانان باید در حفظ این ابزارها تلاش کرد.

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام محمود زینی وندیان، امام جمعه شهرستان زاغه، سخنان رهبری را در هر زمینه ای فصل الخطاب عنوان کرد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب همواره از حضور مردم در راهپیمایی و حضور به موقع در صحنه های انقلاب قدردانی می کند.

وی با یادآوری به اغتشاشات اخیر و فتنه هایی همچون فتنه ۸۸ که دشمن در پی ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی توطئه نفوذ را پیش گرفته بود، افزود: مردم در ۹ دی آن روزها و با حضوری چشمگیر در راستای خاموش کردن اغتشاشات اخیر در صحنه با قدرتی خاص حضور یافتند و این حضور ثمره بصیرت و هوشیاری بود.

امام جمعه شهرستان زاغه با اشاره به توطئه های استکبار در راستای جداسازی مردم به ویژه جوانان از انقلاب خاطرنشان کرد: حضور به موقع مردم در این جریانات موجب عقب نشینی دشمن و ناامید سازی آنان شد.

حضور مردم در صحنه های انقلاب نماد اتحاد و انسجام ملت ایران است

وی حضور مردم در صحنه های انقلاب را نماد اتحاد و انسجام خواند و گفت: مسؤولان باید قدردان حضور ملت ایران باشند و با انجام مسؤولیت ها و وظایف خود زمینه ناامید ساختن دشمنان نظام را فراهم سازند.

حجت الاسلام زینی وندیان با تأکید بر ضرورت توجه به جوانان و امیدوار ساختن آنان نسبت به نظام اظهار داشت: امروزه جوانان ما از مشکل بیکاری و معیشتی رنج می برند، با ایجاد اشتغال و رفع مشکلات معیشتی باید در این راستا اقدام کرد.

وی مشکل بیکاری را معضلی بزرگ خواند و ادامه داد: بیکاری جوانان با شعار مسؤولان برطرف نمی شود، اگر می خواهیم جلوی توطئه های دشمن را بگیریم نباید آب در آسیاب دشمن ریخت، بلکه با اقدام و عمل باید نسل جوان را به انقلاب امیدوار ساخت و روزنه های نفوذ دشمنان بسته شود.

امام جمعه شهرستان زاغه با تأکید بر ضرورت حمایت از تولیدات داخلی اظهار داشت: حمایت از تولیدات داخلی لازمه ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت های داخلی است.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات بیکاری و اقتصادی مردم در عواطف مردم و افکار عمومی هم جهت با حکومت نقش دارد، ادامه داد: این مهم از ابزار اقتدار ملی است و باید حفظ شود.

حجت الاسلام زینی وندیان در ادامه با بیان اینکه قدرت دفاع موشکی از دیگر ابزار اقتدار ملی است، گفت: هر کشوری که سلاح نظامی نداشته باشد، مورد هجوم قرار می گیرد و اینکه امروزه دشمنان نظام جرأت حمله نظامی ندارند و به جنگ نرم روی آورده اند، نشان از قدرت دفاعی ایران اسلامی است./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.