امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56543
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1396 - 10:31 | | ارسال توسط :

ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی در سراسر کشور تا هفته آینده

رئیس سازمان مدارس غیردولتی با اشاره به ضوابط ابلاغ شهریه مدارس گفت: موسسان بعد از ابلاغ شهریه امکان اعتراض به شهریه را دارند.

به گزارش بابل نوین، مرضیه گرد رییس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص تعیین شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی آینده عنوان کرد: کلیه استان های کشور موظف بودند تا اطلاعات مدارس و ثبت‌نامی خود را برای بررسی در اختیار مناطق قرار دهند تا در نهایت و طی ارزیابی ها در شورای نظارت مرکزی بررسی شود.

وی ادامه داد: چنانچه اطلاعات رسیده باشد این ارزیابی ها انجام شده  و برای سایر استان ها نیز در حال بررسی است.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: اطلاعات شهریه باید کامل باشد و پس از آن در اختیار مدیران مشارکت ها قرار گیرد تا بر این اساس ابلاغ شهریه اعلام شود.

گرد تصریح کرد: موسسان در استان ها بعد از تایید نهایی شهریه، تا ۲۰روز امکان اعتراض دارند و در شرایطی که شهریه ابلاغی مطابق نظر آنها نباشد بررسی های مجدد در کارگروه های تخصصی انجام می‌شود.

وی در مورد ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی در تمامی استان های کشور اظهار کرد: اکنون در برخی استان ها شرایط برای ابلاغ شهریه وجود دارد و چنانچه مشکلی نباشد تا آخر هفته آینده شهریه ها اعلام می شود.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی یادآور شد: برای شهریه های امسال حداقل و حداکثری وجود ندارد و تغییرات میزان شهریه متفاوت است./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.