امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 82911
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 25 تیر 1397 - 10:24 | | ارسال توسط :

اتمام اسکن ۶ هزار و ۵۰۰ دفتر املاک و بازداشتی در مازندران

به گزارش بابل نوین، محمدحسن بهادر مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت:کار تصویربرداری ۶ هزار و ۵۰۰ دفاتر املاک و بازداشتی شهرستان‌های ساری، بهشهر، نکا، گلوگاه، میاندرود، جویبار، قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، بندپی، بابل، فریدونکنار و بابلسر درمجموع ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار صفحه به پایان رسید. وی اعتبار هزینه شده این بخش را در […]

به گزارش بابل نوین، محمدحسن بهادر مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت:کار تصویربرداری ۶ هزار و ۵۰۰ دفاتر املاک و بازداشتی شهرستان‌های ساری، بهشهر، نکا، گلوگاه، میاندرود، جویبار، قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، بندپی، بابل، فریدونکنار و بابلسر درمجموع ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار صفحه به پایان رسید.

وی اعتبار هزینه شده این بخش را در استان ۲ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: با اختصاص اعتباری که در سال گذشته در اختیار این اداره قرار گرفت کار آرشیو تمام دفاتر املاک و بازداشتی استان تا پایان شهریور ماه امسال به پایان برسد.

بهادر دسترسی و کنترل سریع و آسان، صرفه جوئی در کاغذ و فضا، عدم نیاز به جابجائی دفاتر آرشیو شده، فضای امنیت، تهیه نسخه پشتیبان و امکان دسته بندی، جستجو و حفاظت اطلاعات را از عمده مزایای این طرح دانست.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: بیش از ۱۲ هزار جلد دفتر املاک و ۸۳ دفتر بازداشتی در استان موجود است.

وی از کلیه متولیان املاک دولتی و مردم استان درخواست کرد تا فرصت باقیست برای تبدیل اسناد مالکیت و دفترچه‌ای خود به کاداستری با مراجعه به ادارات ثبت اقدام کنند.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.