امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75873
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 10 دی 1396 - 15:58 | | ارسال توسط :

اتمام طرح مسکن مهر، نیازمند بودجه ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی

به گزارش بابل نوین، احمد اصغری‌مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: طرح پیشنهادی اتمام مسکن مهر در یک بازه زمانی ۲ ساله و یکسان‌سازی نحوه ارائه تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان مسکن مهر در کارگروهی با محوریت بانک مرکزی ارائه شد تا این طرح‌ها به کمیسیون اقتصاد ارائه داده شوند. وی ادامه داد:‌ دوشنبه […]

به گزارش بابل نوین، احمد اصغری‌مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: طرح پیشنهادی اتمام مسکن مهر در یک بازه زمانی ۲ ساله و یکسان‌سازی نحوه ارائه تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان مسکن مهر در کارگروهی با محوریت بانک مرکزی ارائه شد تا این طرح‌ها به کمیسیون اقتصاد ارائه داده شوند.
وی ادامه داد:‌ دوشنبه در کمیسیون اقتصاد دولت جمع‌بندی کارگروه مطرح و امیدواریم پیشنهاد تصویب شود.

اصغری‌مهرآبادی با یادآوری اینکه در برخی نقاط مسکن مهر به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی واگذار شده که توانایی پرداخت ۵۰۰ هزار تومان قسط تسهیلات مسکن مهر را ندارند، افزود: در زمان بازگشت سپرده مسکن مهر فشار بسیار سنگینی به متقاضی وارد می‌شود که به دنبال اصلاح آن هستیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که ۲٫۲ میلیون مسکن مهر در کشور داریم که ۲ میلیون واحد آن در مرحله اتمام قرار دارد، گفت: برای اتمام طرح مسکن مهر به ۱۰۰ هزار میلیارد ریال نیاز است که ۴۰ هزار میلیارد ریال آن مربوط به تامین خدمات زیربنایی است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.