امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 25660
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, با شهدا, سخن سردبیر, گالری عکس, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 04 خرداد 1395 - 20:16 | | ارسال توسط :

اجتماع بزرگ مدافعان حرم + تصاویر

مردم بابل با حضور خود در اجتماع بزرگ مدافعین حرم آل‌الله نشان دادند همچنان در صحنه مبارزه با دشمنان اسلام آماده پیکار و جهاد هستند.

اصلی (۱)

به گزارش بابل نوین، اجتماع بزرگ علاقه‌مندان و مشتاقان به دفاع از حریم آل‌الله با حضور همه اقشار جامعه در سطح شهرستان بابل برگزار شد.

در این مراسم که ابتدا با راهپیمایی مشتاقان دفاع از حرم آل‌الله از سبزه میدان بابل آغاز شد پس از طی مسیری در مرکز شهر بابل به امام‌زاده قاسم بابل ختم و سپس با برگزاری سخنرانی سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل، مداحی و خوانش بیانیه مشترک مردم استان مازندران در حمایت از مدافعین حرم به پایان رسید.

 سرهنگ محمدپور فرمانده سپاه ناحیه بابل با بیان این مطلب که مدافعین حرم مدافعین حریم هستند اظهار کرد: در پرتو جان فشانی‌های عزیزان مدافع حرم است که امروز امنیت ما برقرار و عظمت و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی پایدار است.

وی افزود: باید به همه کسانی که در مقابل این حرکت عظیم انسانی، اجتماعی و نظامی سربازان سپاه اسلام در سوریه و عراق در فضای مجازی و محافل خورده می‌گیرند باید بگوییم اگر امروز این مردان غیور در خارج از ایران اسلامی از آبرو و شرف شیعه دفاع نکنند فردا باید در داخل کشور با این مزدوران امپریالیسم جهانی مبارزه کنیم و حتما جان، مال و ناموسمان در خطر قرار خواهد گرفت .

فرمانده سپاه ناحیه بابل با تشکر از حضور مداوم مردم در برنامه‌های شهید مدافع حرم سیدرضا طاهر از دشمنان نظام اسلامی خواست با چشم باز به حضور حماسی مردم در روزهای گذشته و امروز نگاه کنند و بدانند حتی خواب حضور در ایران اسلامی را به گور خواهند برد.

گفتنی است در پایان این مراسم طوماری به امضای علاقه‌مندان به شرکت در دفاع از حرم اهل بیت رسید.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.