امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78913
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, فرهنگ و هنر, گالری عکس, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 26 بهمن 1396 - 13:04 | | ارسال توسط :

اجتماع پرشور رزمندگان دفاع مقدس شهرستان بابل

بسیجیان ولایی بابل در اجتماع بزرگ رزمندگان دفاع مقدس این شهر با حضور رییس سازمان بسیح مستضعین کشور گردهم آمدند.

به گزارش بابل نوینبه  نقل از بلاغ، اجتماع بزرگ و پرشور رزمندگان دوران دفاع مقدس و بسیجیان انقلابی بابل صبح پنج‌شنبه ۲۶ بهمن در مصلی بزرگ این شهرستان برگزار شد.

در  ابتدای این اجتماع ولایتمداران که به مناسبت دهه مبارک فجر تدارک دیده شد، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام‌جمعه بابل ضمن خوشامدگویی به سردار غیب‌پرور اظهار کرد: انقلاب اسلامی سرمایه‌ای بزرگ است، جهاد در راه این انقلاب دری است که خداوند برای شما رزمندگان گشود، اما مبادا انسان حالا که به این در وارد شد نسبت به سرمایه انقلاب غفلت کند، امروز این محفل جایی است تا با خود مرور کنیم پس از گذراندن دوران دفاع مقدس آیا توانستیم ویژگی‌های زمان رزمندگی را در خود حفظ کنیم.

سردار غلامحسین غیب‌پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه این مراسم تصریح کرد: شما مردم عزیز برای انقلاب هزینه کردید و هنوز هم می‌دهید،هرجایی که این انقلاب نیاز داشت مردم ایستادگی کردند، هر زمان که صحنه فداکاری بود شما مردم درنگ نکردید و هرجایی که لازم بود ایثار اتفاق بی‌افتد شکی وجود نداشت و یکی از این عرصه‌ها دفاع هشت ساله مقدس ما در جنگ تحمیلی است.

وی افزود: وجود ۱۷۰۰ شهید در شهرستان ولایتمدار، فهیم و شجاع بابل یکی از اسناد این ادعا است، چه کسی می‌تواند جانفشانی مردم مازندران در لشکر غیرتمند ۲۵ کربلا  را فراموش کند، هرجایی که در جبهه نیاز بود رزمندگان این لشکر پیشتاز بودند.

بخش بعدی این مراسم با نوای صادق آهنگران مداح نام‌آشنای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی همراه بوده است.

گفتنی‌است در پایان این اجتماع مردم شهرستان شهیدپرور بابل بر پیکر غلام اوصیا از فرماندهان دفاع مقدس نماز خوانند و بر دستان خود این جانباز والامقام را تشییع کردند.

 

عکاسان: محمدابراهیم پورحبیب و کیارش باستانی

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.