امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 10038
  پرینتخانه » اخبار بابل تاریخ انتشار : 07 تیر 1394 - 15:16 | | ارسال توسط :

اجرای طرح تفرجگاه پاک در بابل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بابل گفت: طرح تفرجگاه پاک در بابل اجرا می‌شود.     به گزارش بابل نومه وبه نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بابل،سرهنگ پاسدار علی اکبر محمدپور صبح امروز در گفتگوی خبری اظهار داشت: طرح تفرجگاه پاک در طول تابستان برای چهارمین سال متوالی در پارک نوشیروانی بابل با […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بابل گفت: طرح تفرجگاه پاک در بابل اجرا می‌شود.

 

اجرای طرح تفرجگاه پاک در بابل

اجرای طرح تفرجگاه پاک در بابل

 

به گزارش بابل نومه وبه نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بابل،سرهنگ پاسدار علی اکبر محمدپور صبح امروز در گفتگوی خبری اظهار داشت: طرح تفرجگاه پاک در طول تابستان برای چهارمین سال متوالی در پارک نوشیروانی بابل با همکاری مسئولان، فرمانداری، شهرداری، شورای شهر، اداره ورزش و جوانان، ارشاد اسلامی، هلال‌احمر، سازمان تبلیغات و اداره اوقاف اجرا می‌شود.

وی از افتتاح این طرح در چهارم تیرماه خبر داد و افزود: این طرح در طول سه ماه دو شب در هر هفته اجرا می‌شود که امیدواریم به چهار شب در هر هفته برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابل با اشاره به هدف از اجرای این طرح، تصریح کرد: مازندران به سبب داشتن منابع طبیعی چون دریا و جنگل از مناطق گردشگری کشور بوده که این طرح استفاده حداکثری از این ظرفیت‌ها را در راستای مقابله با تهدیدها فراهم می‌کند.

این مسئول هدف دیگر این طرح را نمایش اقتدار و برنامه‌های فرهنگی سپاه و بسیج برشمرد که به کمک مسئولان شهر جهت افزایش ضریب نفوذ بسیج اجرا می‌شود.

سرهنگ محمدپور اشاعه فرهنگ غنی‌سازی اسلامی در اوقات فراغت، شناسایی استعدادهای بومی و محلی، شاد و سالم کردن فضای تفریحی شهر و معرفی ظرفیت‌های شهر در قالب این طرح را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و یادآور شد: افراد فرصت‌طلب سعی دارند فضای تفریحی را شخصی کنند و این امر سبب شده تا خانواده‌های مذهبی کمتر بهره‌مند شوند که این طرح فرصت استفاده بهینه از فضا را برای همه مردم شهر فراهم کرده است تا همه مردم و از جمله مسافران از اوقات فراغت استفاده کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابل همچنین اشاعه تفکر و فرهنگ ناب اسلام و دستیابی به ارزش‌های اسلامی و بسیجی در اجتماعات تفریحی، گسترش فضای معنوی در کنار فضای تفریحی و ترویج معروفات جامعه به شکل درست به مردم را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.

سرهنگ محمدپور ادامه داد: این طرح در سه ماه تابستان با برپایی ۳۰ غرفه همراه با برنامه جنگ شادی، ایستگاه عکس، برپایی نمایشگاه، غرفه‌های مهد کودک، عفاف و حجاب، ایستگاه‌های مشاوره‌های دینی و تربیتی و صنایع‌دستی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان اجرا می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه درصدد اجرای برنامه اقامه نماز برای توسعه فرهنگ نماز جماعت در پارک‌ها هستیم، اضافه کرد: تعیین افسر پارک پاک، فضاسازی مناسب در سطح شهر و برنامه شبی با قرآن با دعوت از قاریان برجسته از جمله برنامه‌های دیگر قابل اجرا در این طرح است.

وی افزود: این طرح مختص استان‌هایی است که بیشترین مسافران را به خود اختصاص دادند و به مدت چهار سال در مازندران اجرا می‌شود و قرار است ایستگاه‌های دائمی برای این طرح نیز در نظر گرفته شود.

سرهنگ محمدپور گفت: در این طرح بیش از ۵۰ عنوان برنامه اجرا می‌شود که سال گذشته هر شب یک‌هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار نفر از این طرح استقبال کردند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.