امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57741
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 02 خرداد 1396 - 9:04 | | ارسال توسط :

اجرای طرح های دریا در مازندران از امروز

اجرای طرح های دریا از امروز در سواحل مازندران آغاز شد.

به گزارش بابل نوین، علیرضا یونسی رستمی معاون سیاسی٬ امنیتی استاندار مازندران از آغاز به کار طرح دریا از امروز بطور رسمی در استان خبر داد و گفت: اجرای طرح‌های ساماندهی دریا تا ۳۱ شهریور ماه در استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ۳۵ نقطه ممنوعه و حادثه‌خیز در دریای مازندران شناسایی شده است افزود: بمنظور جلوگیری از حوادث امسال در ۳۰۰ نقطه ممنوعه تابلوهای هشداردهنده نصب شده است.

معاون سیاسی٬ امنیتی استاندار مازندران گفت: هزار و ۵۰۰ نفر از ناجیان غریق در طرح‌های ساماندهی دریای مازندران امسال همکاری دارند که از این تعداد ۹۰۰ نفر در مناطق حادثه‌خیر و ممنوعه و ۶۰۰ نفر در داخل طرح‌ها در حال فعالیت هستند.

علیرضا یونسی رستمی به پیش‌بینی پیامک‌های هشداردهنده در طول نوار ساحلی مازندران اشاره کرد و افزود: این امر نیز کار جدیدی است که با همکاری وزارت ارتباطات و شرکت‌های اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل پیامک‌های هشداردهنده تا شعاع ۳۰۰ متری از دریا به‌ویژه زمان طوفانی بودن دریا برنامه‌ریزی شده که این مهم در حال نهایی شدن است.

وی گفت: ۹۵ طرح‌های ساماندهی دریا پارسال در مازندران اجرا شد که امسال به ۹۸ طرح رسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: برای ساماندهی و بهسازی سواحل برخی شهرهای استان ۸ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

بونسی با اشاره به اینکه در هیچ نقطه استان تظاهر به امر روزه خواری نباید صورت گیرد، افزود: اماکنی که به بیماران سرویس می دهند باید کاملا شئونات و مقررات تعیین شده را رعایت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.