امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62460
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 07 مرداد 1396 - 10:07 | | ارسال توسط :

اجرای پروژه های بهسازی بافت های فرسوده شتاب بیشتری گرفته است

به گزارش بابل نوین، هوشنگ عشایری عضو هیئت مدیره شرکت عمران وبهسازی با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته شیب ملایمی به انجام پروژه‌های عمرانی بهسازی بافت فرسوده در کشور داده شده است افزود:در حال حاضر ادبیات بازآفرینی شهری مبتنی بر اقدام مشترک در جامعه متخصصان و مردم شکل گرفته و ظرفیت افزایش پروژه‌ها ایجاد […]

به گزارش بابل نوین، هوشنگ عشایری عضو هیئت مدیره شرکت عمران وبهسازی با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته شیب ملایمی به انجام پروژه‌های عمرانی بهسازی بافت فرسوده در کشور داده شده است افزود:در حال حاضر ادبیات بازآفرینی شهری مبتنی بر اقدام مشترک در جامعه متخصصان و مردم شکل گرفته و ظرفیت افزایش پروژه‌ها ایجاد شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران وبهسازی شهری ایران یادآور شد: در سال ۹۲ با ۷ میلیاردتومان ۱۰ پروژه عمرانی به بهره برداری رسید، اما اکنون تعداد پروژه‌ها به ۶۴۰ پروژه با مبلغی به میزان ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

 

عشایری یادآور شد:در سال ۹۲ فرهنگ سازی توانمند سازی محله ها و نوسازی بافت های فرسوده را در اولویت قرار دادیم و طی سال‌های ۹۳ تا ۹۴ میانگین تعداد پروژه‌ها را به ۲۵ پروژه با مبلغی حدود ۱۵ میلیارد تومان رساندیم.

عشایری اظهار داشت: در ۲ سال اول فرهنگ سازی، اخذ مصوبه ستاد ملی، سند ملی بازآفرینی و شهری صورت گرفت و با تولید سند ملی و تشکیل ستاد ملی به توسعه برنامه ها در این بخش پرداختیم.

وی یادآور شد : با حضور مداوم آخوندی وزیر راه وشهرسازی ستاد استانی و شهرستانی تشکیل و میزان ظرفیت در این بخش افزایش یافت.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.