امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 46662
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 12 بهمن 1395 - 14:57 | | ارسال توسط :

احساس امنیت از امنیت مهم‌تر است

فرمانده انتظامی مازندران از اجرای طرح ظفر 2 در بابل خبر داد و گفت: ارتقای احساس امنیت از امنیت مهم‌تر است و مهم‌ترین مسئله برای ما پاسخگویی به مطالبات مردم است.

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، سیدمحمود میرفیضی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای این نیرو در بابل در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امروز دومین مرحله از طرح ظفر در سطح شهرستان بابل در حال انجام است و ما شاهد ارتقای امنیت در سطح این شهرستان هستیم.
وی افزود: مانور طرح ظفر به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، اخلاقی، کاهش آسیب‌‌های اجتماعی و در کنار آن برخورد با جرایم خشن،  ارازل و اوباش، جمع‌آوری معتادین ولگرد، خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان موادمخدر در حال برگزاری است.
فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: در این طرح مهم‌ترین بحث تسهیل و خدمات‌رسانی بیشتر به مردم است و در کنار آن بحث ساماندهی و روان‌سازی ترافیک نیز مدنظر قرار دارد.
این مقام ارشد نظامی استان تصریح کرد: ارتقای احساس امنیت از امنیت مهم‌تر است، در سطح استان و در هر نقطه‌ای که بر اساس جغرافیای جرم  بررسی کنیم این گونه طرح‌ها به اجرا در خواهد آمد و مهم‌ترین مسئله برای ما پاسخگویی به مطالبات مردم است.
میرفیضی با اشاره به همکاری مردم و همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان بابل، افزود: در طرح ظفر ۲ در سطح شهرستان بابل ۲۷۶ نفر از متهمین در قالب‌های مختلف دستگیر شدند که از این افراد ۱۰۵ دستگاه انواع وسایل نقلیه و ۱۸ کیلو اقسام مختلف مواد مخدر کشف و بیش از ۵۳۰ میلیون تومان ارزش ریالی این مواد مکشوفه است.
وی با اشاره به مسافرپذیر بودن مازندران در ایام مختلف سال و حضور مجرمین از سایر استان‌ها، گفت: در استان مازندران مواهب طبیعی مانند جنگل، دریا و سایر جاذبه‌های گردشگری در مسافرت مهمانان و حضور جمعیت عظیم زمینه برای حضور مجرمین ایجاد کرده اما با همکاری استان‌های همجوار و اشراف اطلاعاتی جلوی این جرایم را تا حد امکان و قابل قبول گرفته‌‌ایم و کشفیات خوبی در این مسیر داشته‌ایم.
فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: مهم این است که کشف جرم ما از جرایم اتفاق افتاده بیشتر است و این نشان از حضور به‌موقع و اشراف اطلاعاتی نیروهای انتظامی است، تاکید ما همین اقدمات و مانورهاست، پیشگیری از جرم برای ما بسیار مهم است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در همه ایام سال به‌ویژه عید نوروز، طرح عفاف و حجاب را در دستور کار داریم اما این موضوع یک موضوع چند وجهی است و یکی از پازل‌ها آن نیروی انتظامی است، ۲۶ دستگاه دیگر هم در این کار وظایف مشخص دارند که امیدواریم به نحو شایسته انجام دهند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.