امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67065
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 13 مهر 1396 - 12:49 | | ارسال توسط :

اختصاص اعتبار ۱٫۵ میلیارد دلاری ارزی به اشتغال در مازندران

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری مازندران گفت: براي رهايی از بند بيكاری و افزايش اشتغال‌زايی اعتبار 1.5 ميليارد دلار ارزی و تبصره 18 به بحث اشتغال اختصاص داده شد كه اين مهم در ماه‌های آينده عملياتی می‌شود.

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، لیلا واثقی در جلسه کارگروه اشتغال به بررسی وضعیت پرداخت اعتبارات تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۶ و اعتبارات مربوط به جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی پرداخت و اظهار کرد: از آنجایی‌که وام‌های اختصاص داده شده به جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی تبصره‌ای است حداکثر جذب باید تا آذرماه امسال باشد.

وی با بیان اینکه برای رهایی از بند بیکاری و افزایش اشتغال‌زایی دو تسهیلات عمده و حجیم در دستور کار داریم، افزود: بر حسب دستور استاندار و تأکید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در کارگروه تخصصی اشتغال استان به دنبال جذب حداکثری اعتبارات تبصره ۱۸ و اعتبار ۱٫۵ میلیارد دلار ارزی با هدف ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی هستیم.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری مازندران بیان کرد: همه دستگاه‌ها در شهرستان ملزم به ایجاد اشتغال و رفع محرومیت‌زدایی هستند و سامانه رصد، دستگاه‌ها را در رسیدن به این مهم کمک می‌کند.

این مسؤول تصریح کرد: سامانه رصد دامنه گسترده‌ای را شامل می‌شود و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بانک‌های عامل، جذب را به صددرصد برسانیم.

واثقی در پایان تاکید کرد: تمامی پرونده‌ها از طرف کمیته امداد خمینی و بهزیستی باید تا پایان مهرماه سال جاری ارسال شود تا با اجرایی شدن تسهیلات جدید با مشکل مواجه نشویم./ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.