امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 23718
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 23 فروردین 1395 - 0:55 | | ارسال توسط :

اخلاق در دانشگاه علوم پزشکی مازندران کیلویی چند؟ + سند

اینجا بود که خانواده متوجه بدعهدی مسئولان بیمارستان امام شده، مبلغ 4 میلیون و 250 هزار ریال بابت هزینه های مختلف از جمله کمک به عمران! بهشت رضا پرداختند.

به گزارش بابل نوین، مهدی اربابی نام نوجوان سیزده ساله میاندورودی است که ۱۰ روز قبل به دلیل سقوط از ارتفاع، دچار مرگ مغزی شد و خانواده وی پس از ناامید شدن از بهبود فرزند، تصمیم شجاعانه‎ای برای اهدای اعضای بدن وی به بیماران نیازمند گرفتند.

این خانواده زحمت کش که دار وندار آنان از دنیا سه فرزند بود برای رضای خدا تصمیم به اهدای اعضای بدن نوجوان خود گرفتند و مسئولان بیمارستان امام ساری وقتی این انسانیت آنان را دیدند هزینههای شستشو، تدفین، ایاب وذهاب و آمبولانس را تقبل کردند تا مقدمات کار انجام شود.

با گذشت دو روز از این تصمیم، در حالی خانواده متوفی دلخوش به صحبت آقایان و بدون آمادگی مالی قبلی، منتظر تحویل پیکر فرزند خود بودند توسط مسئولان سازمان بهشت رضا ساری به آنها گفته شد بدون پرداخت هزینه آمبولانس و هزینه های دیگر پیکر تحویل داده نمی‎شود!

اینجا بود که خانواده متوجه بدعهدی مسئولان بیمارستان امام شده، مبلغ ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال بابت هزینه های مختلف از جمله کمک به عمران! بهشت رضا پرداختند… تا بتوانند فرزند خود را تحویل بگیرند….

اخلاق در دانشگاه علوم پزشکی مازندران کیلویی چند؟ + سنداخلاق در دانشگاه علوم پزشکی مازندران کیلویی چند؟ + سند

نکته عجیب اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران که برای انتقال پیکر این نوجوان به تهران با هدف اهدای خداپسندانه اعضا، آمبولانس هماهنگ کرده بودند چطور یادشان رفت یک خودرو نعشکش معمولی برای این خانواده داغدیده اما نوعدوست فراهم کنند؟

ادای احترام و قدردانی کمترین وظیفه ای است که می توان در برابر انسانیت این خانواده ها توسط مسئولات بهداشت و درمان انجام شود./تابناک

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.