امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78333
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 18 بهمن 1396 - 10:44 | | ارسال توسط :

ارائه تسهیلات اشتغالزایی به طرح های صنعتی و گردشگری توسط بانک توسعه و تعاون مازندران

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون مازندران گفت: بانک توسعه تعاون در جهت حمایت از تولید، اشتغال و توسعه به طرح هایی که توجیه فنی، مالی و اقتصادی در بخش صنعت و صنایع تبدیلی و گردشگری دارند تسهیلات ارائه می کند.

به گزارش بابل نوین،علیرضا اکبری اظهارکرد: بانک توسعه و تعاون به عنوان یک بانک دولتی در جهت حمایت از تولید و توسعه بخش تعاون برای راه اندازی فروشگاه تعاون روستایی در رامسر پنج میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.

وی افزود: این تسهیلات با مشارکت ۱۲ ماهه و باز‌ پرداخت ۴۸ ماهه پرداخت شد.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون مازندران خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون مازندران به اتحادیه ها بابت ذخیره سازی مرکبات شب عید حدود سه میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد و برای احیای کارخانه چای شعیب کلایه پنج میلیارد ریال از محل تفاهم نامه با سازمان تعاون روستایی پرداخت شد تا این کارخانه پس از ۱۵ سال شروع به کار کند.

اکبری تصریح کرد: بانک توسعه و تعاون از محل تفاهم نامه هایی که با منبع توسعه ملی دارد برای بخش صنعت کشاورزی و گردشگری تسهیلات خوبی در سال جاری در نظر گرفته است و این قراردادها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: بانک توسعه و تعاون در راستای ایجاد اشتغال در روستاها و مناطق عشایری از محل صندوق توسعه ملی، به عنوان یکی از چهار بانک مرجع تخصیص تسهیلات قرار گرفته است.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون مازندران خاطرنشان کرد: افرادی که مشمول طرح تسهیلات اشتغالزایی هستند باید در سامانه کارا ثبت نام کنند و به کار گروهی معرفی شوند تا بانک نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کند.

اکبری گفت: بانک توسعه تعاون در جهت حمایت از تولید، اشتغال و توسعه بخش به طرح هایی که توجیه فنی، مالی و اقتصادی در بخش صنعت و صنایع تبدیلی و گردشگری دارند تسهیلات ارائه می کند./ز

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.