امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53128
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اخبار ویژه, گالری عکس, مذهبی تاریخ انتشار : 10 فروردین 1396 - 16:54 | | ارسال توسط :

ارائه گزارش نوروزی نیروهای جهادی به امام‌جمعه بابل+ تصاویر

جمعی از نیروهای جهادی و امدادگر استان مازندران با حضور در دفتر امام‌جمعه بابل با تشریح فعالیت‌های نوروزی گروه‌های خود گزارشی را به ایشان ارائه دادند.


به گزارش بابل نوین، جمعی از نیروهای جهادی و امدادگر استان مازندران با حضور در دفتر حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام‌جمعه بابل گزارشی از فعالیت‌های نوروزی گروه‌های خود به ایشان ارائه کردند.
در این جلسه مسئولان حاضر به تشریح  فعالیت‌هایی چون دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جلسات با سازمان هلال احمر، نیروی انتظامی و ناجا، اعزام روحانی و مبلغان به مناطق محروم استان، مساجد و محل اسکان مسافران نوروزی جهت آگاهی‌بخشی و رفع شبهات پرداختند.
در ادامه جلسه حجت‌الاسلام روحانی با ابراز خرسندی از فعالیت‌های انجام شده اظهار کرد: در ایام نوروز قریب به پنج میلیون مسافر به بابل رفت‌و‌ آمد داشتند، که متاسفانه خدمات فرهنگی و اسباب تسهیل نماز این مسافران به درستی فراهم نشد اما تلاش و حضور شما جهادگران و امدادگران عزیز که بدون هیچ چشم‌داشتی داوطلبانه به امر تبلیغ پرداختید موجب خرسندی است.
وی ادامه داد: دل جوانان ما صاف و مهیا است و ما تنها باید آنان را به خود نزدیک کنیم تا دشمنان این دل‌های پاک را به سوی خود نکشند.
امام‌جمعه بابل تصریح کرد: حضور در اماکن زیارتی، تفریحی و حتی چادرهای حجاب و عفاف در سواحل خزر، تهیه برنامه‌های متنوع فرهنگی فرصت بزرگی را برای ما فراهم می‌‌آورد که باید به نحو شایسته از آن استفاده کنیم.
وی در پایان با قدردانی از زحمات بی‌وقفه نیروهای جهادی و امدادگر گفت: بزرگترین خدمت شما قدم اول بود که برداشتید، حضور مستمر شما در این ایام گام بسیار مهمی بود و لازم است از این پس محکم‌تر در این مسیر گام بردارید، بنده از شیوه جهادی شما عزیزان تقدیر و تشکر دارم.
گفتنی است این نشست با حضور مسئولانی از گروه‌های حامیان ولایت، مستشهدین بابل، وصال با منتظران از ساری، رهپویان شهدا از قائمشهر و گروه‌هایی از شهرهای جویبار، آمل، محمودآباد، نکا و فریدونکنار برگزار شد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.