امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72648
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, فرهنگ و هنر, مذهبی تاریخ انتشار : 09 آذر 1396 - 15:02 | | ارسال توسط :

اربعین حسینی زمینه‌ساز ظهور است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران گفت: اربعین حسینی زمینه‌ساز ظهور است و باید فعالیت در این حوزه را در راستای مقدمه‌سازی ظهور امام عصر(عج) بدانیم،با این نگاه همه اهتمام ما برای وسعت‌بخشی به کار در مسیر جهانی شدن دستگاه سیدالشهدا(ع) خواهد شد.

به گزارش بابل‌نوین، حجت‌الاسلام ناصر شکریان  مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران در جمع اعضای ستاد مردمی اربعین حسینی راهیان کربلا اظهار کرد: حجت‌الاسلام  پناهیان از افسران برجسته فرهنگی و تبلیغی نظام است که در مسیر بصیرت‌افزایی و تعمیق باورهای دینی و اعتقادی نقش برجسته‌ای ایفا می‌کند.

وی افزود: تبیین گفتمان ولایت و مقام معظم رهبری با پرچم‌داری در مسیر حرکت نورانی نظام اسلامی از کارهای صورت گرفته از سوی ایشان به ویژه در ارتباط‌گیری با قشر جوان جامعه است و حضور ایشان در این جلسه موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه مضاعف برای خدمت در مسیر اربعین می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران  ادامه داد: در اربعین حسینی تلاش‌های بسیاری به منظور تقویت جبهه فرهنگی انجام شد، موضوع حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی یک رویداد بی‌نظیری تاریخی است که  ظرفیت بالای تشیع در بسیج مردمی جهت مقدمه‌سازی ظهور امام‌ زمان(عج) را نشان می‌دهد.

شکریان تصریح کرد:  یکی از بزرگترین و موفق‌ترین موکب‌های مردمی در حوزه اسکان، پذیرایی و خدمات‌رسانی در ایام اربعین با نام مقدس فاطمه الزهرا(س) است که از سوی ستاد همدل، ولایی و پرتلاش راهیان کربلا در شهر کربلا معلی برپا شد، هم‌افزایی تجربه‌های ستادهای اربعین حسینی و کمک آن‌ها در مسیر خدمت به سیدالشهدا(ع) یکی از ضرورت‌های  تقویت کارهای ستادی و پیش برنده در امور است و سازماندهی منظم و حجم بالای فعالیت‌ها تحسین مقام‌های عراقی و ایرانی را در پی داشت.

وی گفت: اربعین حسینی زمینه‌ساز ظهور است و باید فعالیت در این حوزه را  در راستای مقدمه‌سازی ظهور امام عصر(عج) بدانیم، آن زمان نوع کار و روش اجرایش تغییر ماهوی می‌کند و همه اهتمام ما برای وسعت‌بخشی به کار در مسیر جهانی  شدن دستگاه سیدالشهدا(ع) خواهد شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران خاطرنشان کرد:  هم‌افزایی، همدلی و انتقال تجربه‌های موکب‌های ایرانی در اربعین از لزوم‌های حرکت در این راه است، تمام دوستداران اهل‌بیت(ع) باید درگیر موضوع اربعین شوند تا فراگیری آن موجب جوششی با برکت از متن جامعه، در سه حوزه خدمت به زائران ، کمک‌های مردمی به موکب‌ها و شرکت در مراسم اربعین جلوه‌گر شود.

حجت‌الاسلام شکریان در پایان گفت:  طرح ” هر خانه یک ستاد اربعین”  در محلات شهر و روستای شهرستان‌های بابل و بابلسر ایجاد شد، این طرح  از ابتکارهای ستاد اربعین راهیان کربلا است که در ایجاد انگیزه و تبلیغ گفتمان اربعین در سطح جامعه موثر بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.