امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 71941
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 04 آذر 1396 - 14:56 | | ارسال توسط :

ارتباط اعتقاد به جادوگری و نفوذ شیطان با آزار و اذیت کودکان

نخستین آمار دولتی انگلیس نشان می‌دهد که جادوگری و اعتقاد به نفوذ شیطانی در سال ۲۰۱۷ با ۱۵۰۰ مورد سوء استفاده و آزار کودکان مرتبط بوده است.

به گزارش بابل نوین،نخستین آمار منتشر شده از سوی دولت انگلیس حاکی از آن است که جادوگری و تسلط شیطانی با ۱۵۰۰ مورد سوء استفاده از کودکان در این کشور در ارتباط بوده است.

بر اساس گزارش telegraph،کارشناسان هشدار دادند که شمار بزرگسالانی که کودکان را مورد آزار و سوءاستفاده قرار می‌دهند تصور می‌کنند که می‌خواهند “شیطان را از آنها بیرون کنند”!

آمار و ارقام منتشر شده توسط وزارت آموزش و پرورش انگلیس نشان می‌دهد که ۱۴۶۰ مورد سوء استفاده و آزار  کودکان در طول سال جاری تا ماه مارس ۲۰۱۷ با “ایمان و اعتقاد به وجود شیطان” مرتبط است.

از این موارد ۳۱۰ مورد در North West، در لندن  ۲۴۰ مورد و ۲۲۰ مورد در  West Midlands انجام شده است.

بزرگترین رقم گزارش شده در این آمار مروبوط به مقام محلی «لانکشایر»(Lancashire) با ۸۶ مورد آزار و سوءاستفاده از کودکان ثبت شده است.

جاستین هافریس – مدیر اجرایی حفاظت از خدمات مشورتی محافظت از کلیسا‌های انگلیس در این رابطه گفته است که :”ما باید این گزارش را به عنوان یک فراخوان برای تلاش ملی مجدد برای آموزش جوامع و حفاظت از همه کودکان در نظر بگیریم.”

ارقام منتشر شده توسط پلیس متروپولیتن در سال ۲۰۱۴ نشان داد که از سال ۲۰۰۴ تاکنون فقط ۱۴۸ مورد از گزارش‌های سوءاستفاده و آزار کودکان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که این مسئله بیشتر از آنچه قبلا تصور می شد گسترده است.

یک سخنگوی دولت نیز در این رابطه گفت: “کودکان باید به طور ایمن نگه داشته شوند و هیچ نظام اعتقادی نمی‌تواند سوء استفاده از یک کودک را توجیه کند.”

وی افزود:”وزارت آموزش و پرورش  ۱٫۵ میلیون پوند برای مقابله با سوء استفاده از کودکان و حمایت از موسسات خیریه برای مقابله با سوء استفاده از ایمان یا اعتقادات در نظر گرفته است.”

این سخنگوی دولت انگلیس اضافه کرد:”کسانی که به بهانه ایمان یا اعتقادات از کودکان سوء استفاده می‌کنند تحت تعقیب قرار می‌گیرند.”

منبع:تسنیم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.