امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 51706
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 24 اسفند 1395 - 20:23 | | ارسال توسط :

استفتاء از رهبر انقلاب درباره استفاده از مواد محترقه

به گزارش بابل نوین،  رهبر معظم انقلاب در خصوص استفاده از ترقه و آزار و اذیت مردم می فرماید: در صورتى که موجب اذیّت و آزار دیگران باشد و یا تبذیر مال محسوب شود ویا خلاف قانون و مقرّرات نظام جمهورى اسلامى باشد، جایز نیست. به روزهای آخر سال نزدیک می شویم و بسیاری از مردم […]

به گزارش بابل نوین،  رهبر معظم انقلاب در خصوص استفاده از ترقه و آزار و اذیت مردم می فرماید: در صورتى که موجب اذیّت و آزار دیگران باشد و یا تبذیر مال محسوب شود ویا خلاف قانون و مقرّرات نظام جمهورى اسلامى باشد، جایز نیست.

به روزهای آخر سال نزدیک می شویم و بسیاری از مردم در تدارک استقبال از نوروز هستند.اما یکی از موضوعات مهم و بعضا خطرناک این روزها و شب ها، ترقه زدن و استفاده از مواد منفرجه توسط عده ای در جامعه است.این کارها هم به خود افراد آسیب وارد می کند و هم موجبات ناراحتی مردم می شود.در همین باره از مقام معظم رهبری سوالی شده است که ایشان پاسخ داده اند.

رهبر معظم انقلاب در خصوص استفاده از ترقه و آزار و اذیت مردم می فرماید: در صورتى که موجب اذیّت و آزار دیگران باشد و یا تبذیر مال محسوب شود ویا خلاف قانون و مقرّرات نظام جمهورى اسلامى باشد، جایز نیست.

اجوبه الاستفتائات، مسئله ۱۱۰۶

منبع:باشگاه خبرنگاران بابل نوین

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.