امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 69738
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 18 آبان 1396 - 11:23 | | ارسال توسط :

استقرار ۶۰ تیم گشت خودروی و موتوری پلیس راهور در جاده‌های مازندران

به گزارش بابل نوین، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی در مسیر‌های اصلی عبور زائران در ایام اربعین حسینی، گفت: اطلاع رسانی مستمر از وضعیت و شرایط ترافیکی محور‌های مواصلاتی و اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای بهره برداری زائران اربعین حسینی از دیگر اقدامات مهم پلیس راه است. وی […]

به گزارش بابل نوین، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی در مسیر‌های اصلی عبور زائران در ایام اربعین حسینی، گفت: اطلاع رسانی مستمر از وضعیت و شرایط ترافیکی محور‌های مواصلاتی و اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای بهره برداری زائران اربعین حسینی از دیگر اقدامات مهم پلیس راه است.

وی افزود: بازدید از اتوبوس‌های حامل زائران اربعین حسینی در شرکت‌های مسافربری، کنترل دقیق اتوبوس‌ها از حیث رعایت همه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، هماهنگی با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در خصوص نصب تابلو و بنر ویژه مراسم اربعین حسینی با مضامین اخباری و هشداری از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از رانندگان وسایل نقلیه عمومی به ویژه رانندگان اتوبوس حامل زائران حسینی خواست، ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پلیس راه در برقراری نظم و امنیت ترافیکی یاری کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.