امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78792
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 24 بهمن 1396 - 10:45 | | ارسال توسط :

اسقبال از جشنواره فیلم فجر نوید‌دهنده سال خوب سینماست

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری با اشاره به حضور مملو از تماشاگر در سینما سپهر ساری، اظهار کرد: اکران این فیلم‌ها از چهاردهم بهمن در سینما سپهر ساری آغازشده بود که حضور پرشور علاقه‌مندان به این هنر تعجب همگان را برانگیخت.

به گزارش بابل نوین،حمیدرضا عشریه در مصاحبه با خبرنگار عصرساری با اشاره برگزاری منظم و استقبال گسترده از جشنواره فیلم فجر در ساری، گفت: قطعاً استقبال مردم از فیلم‌های امسال جشنواره نوید‌دهنده سال خوبی برای سینمای ایران است.

وی با اشاره به حضور مملو از تماشاگر در سینما سپهر ساری، اظهار کرد: اکران این فیلم‌ها از چهاردهم بهمن در سینما سپهر ساری آغازشده بود که حضور پرشور علاقه‌مندان به این هنر تعجب همگان را برانگیخت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری با اشاره به درخواست مکرر مردم برای اضافه کردن سئانس، خاطرنشان کرد: فیلم‌های جشنواره فجر که در استان‌ها اکران می‌شود را سازمان سینمایی مشخص کرد و این اداره تمام توان خود را در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره در استان به کاربست اما ظرفیت‌های نمایشی به همین مقدار بود.

وی به همکاری ارگان‌ها استانی و شهرستانی اشاره کرد و افزود: بلیت برای دانشجویان و دانش‌آموزان هم نیم‌بها حساب شد که در بخش سیمرغ و پروانه‌ها نیز در مدت برگزاری این جشنواره بیش از ۲ هزار دانش‌آموز از پنج فیلم ویژه کودکان و نوجوانان در سینما سپهر دیدن کردند.

عشریه به فیلم‌های نمایش داده‌شده در سینما سپهر ساری اشاره کرد و گفت: در جشنواره امسال فیلم‌های «قهرمانان کوچک»، «خجالت نکش»، «جاده قدیم»، «دنیای کیف‌ها»، «چهارراه استانبول»، «دارکوب»، «فیل شاه»، «ماهورا»، «بمب»، «دزد و پری»، «امیر»، «شکلاتی»، «تنگه ابوغریب»، «سوءتفاهم»، «به‌وقت شام»، «سرو زیرآب» و «مغزهای کوچک زنگ‌زده» در ساری اکران شد./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.