امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 71403
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 01 آذر 1396 - 14:15 | | ارسال توسط :

اسقف اعظم کلیسای روسیه: آخر الزمان نزدیک است

اسقف اعظم ‌ارتدکس های روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که دنیا بر روی لبه ای است که در حال غوطه ور شدن در پرتگاه آخرالزمان است.

به گزارش بابل نوین،«ریا نووستی» خبرگزاری بین المللی روسیه نوشت: «کریل یکم» اسقف اعظم کلیسای ارتدکس روسیه در مراسمی که در کلیسای«عیسی منجی» مسکو برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر آخرالزمان بدون چشمان مسلح نیز قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اینکه اتحاد جهانی می تواند دنیا را نجات دهد، گفت: امروز زمانی نیست که بخواهیم به قایق احساسات بشر سنگ پرتاب کنیم. امروز زمانی است که باید تمامی نیروهای سالم را به کار گیریم. برای همین است و در زمانی که وارد دوره حیاتی در تمدن بشری می شویم، کلیسا، هنر، فرهنگ، نویسندگان، دانشمندان و همه آنانی که سرزمین مادری شان را دوست می دارند، باید با یکدیگر متحد شوند.

وی خاطر نشان کرد که طبق مذهب مسیحیت نزدیکی به پایان جهان به خودمان مربوط است و از هر فرد به ویژه افراد محبوب و مشهور خواست که مسئولیت روسیه و تمام نژاد بشر و سرعت ما برای رسیدن به پایان جهان را درک کنند.

کره شمالی و ایالات متحده آمریکا با موشک هسته ای هم چنان یکدیگر را تهدید می کنند. حملات تروریستی در مکان های مختلف جهان صورت می گیرد، خبرهای کذبی در رابطه با دست داشتن روسیه در نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده منتشر می شود و… .

کریل که دوشنبه همین هفته ۷۱ ساله شد، همیشه هم طرفدار صلح نبوده است. وی از گسترش قدرت روسیه در کریمه و شرق پیش از تهاجم‌ سال ۲۰۱۴ حمایت می کرد. کریل همچنین کلیسای ارتدکس روسیه را که رابطه نزدیکی در امور اجتماعی و فرهنگی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دارد را رهبری می کند.

همچنین اولین بار ‌نیست که اسقف اعظم کشورها را به اتحاد ‌فرا می خواند. وی در اکتبر سال ۲۰۱۶ اعلام کرد: امروز جنگ ‌با ترور باید تلاشی مشترک باشد. تنها روسیه نباید بجنگد. تمام کشورها باید متحد شوند و این شیطان را شکست دهند و من این جنگ را نبردی مقدس می خوانم./ز

خبرفوری

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.