امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 50459
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 12 اسفند 1395 - 12:26 | | ارسال توسط :

اصغر و اُسکار در فضای مجازی

اصغر جان، من اهل صحبت نیستم، اُسکار مبارک، از این به بعد در فیلمت نگذار کسی اعتراض کند و صحبت کسی را قطع کند و جلب توجه کند، حبس دارد.

به گزارش بابل نوین به  نقل از بلاغ، گزیده پیام تبریک چهره‌‌های به اصغر فرهادی برای کسب جایزه اُسکار در فضای مجازی:

صادق زیباکلام: اصغر فرهادی عزیز، از اینکه با فیلمت احترام آمریکا را حفظ کردی و از روی پرچمشان رد نشدی و جایزه اسکار گرفتی؛ از تو سپاسگزارم، اهدای جایزه اسکار از سوی آمریکا نشان فهم و شعور بالای این ملت است. آی لاو یو ما را به آنها برسان.

صالحی امیری وزیر فرهنگ: اسکار اصغر فرهادی دستاوردی دیگر از کابیه‌ای‌ست که همه اهل شهادت و از خانواده شهید هستند. این اسکار، خودش یک مرگ بر صدام است.

حسن روحانی رئیس‌جمهوری: اصغر جان، از اینکه با فیلم فروشنده، تقصیر‌های دولت قبل را در جهان نشان دادی از تو متشکرم، همه دنیا باید بداند؛ تجاوز، قتل، گرسنگی، بیکاری تقصیر دولت قبل است. در فیلم بعد نترس و از برجام حرف بزن.

عباس آخوندی وزیر راه: هنرمند محبوب و جهانی، آقای اصغر فرهادی، این اسکار تنها نشان لیاقت شما نیست بلکه در جهان سندی است تا ایران ایرباس بیشتری بخرد، از سوی وزارت راه بلیط مجانی ایرباس سواری، به شما اهدا می‌گردد.

ظریف: مِسدِر اصغر فرهادی عزیز، شما به عنوان یک ایرانی شجاع، در عرصه بین‌الملل همکاری داشتی، جذب سرمایه‌گذاری خارجی برای فیلم، پخش فیلم، قرار دادن چند ایرانی عزیز مقیم آمریکا، برای دریافت جایزه اسکار و تحسین تمامی دنیا، قطعا در رفع تحریم‌‌ها و همکاری منطقه‌ای و جهانی موثر است. شما شایسته تقدیرید.

حسام‌الدین آشنا: اصغر فرهادی، تو به عنوان یک ایرانی با فرهنگ، به دنیا ارتباط برجام و اسکار را نشان دادی، آیا سخن فیلمت این نبود برجام موجب رفع تمامی مشکلات در دنیا خواهد بود؟

فاطمه حسینی دختر صفدر حسینی: آقای اصغر فرهادی، فیلمتان ضدنجومی بود، کاش در فیلمتان به همه نشان می‌دادید پدرم فقط سهمش را از سفره انقلاب برداشته است.

معصومه ابتکار: اصغر فرهادی عزیز، در فیلمتان هوای واقعی تهران و خوزستان نشان داده شد، این فیلم ضد سیاه‌نمایی درباره هوای آلوده تهران و خوزستان بود، در این فیلم به خوبی تلاش محیط زیست به تصویر کشیده شد، اُسکار نوش جانتان باد.

فائزه هاشمی: آقای اصغر فرهادی، این فیلم بسیار خوب، تقلب آشکار در انتخابات ۸۸ و خواسته به حق مردم را برای آزادی و رفع حصر سران جنبش سبز نشان داد.

محمدرضا عارف: اصغر جان، من اهل صحبت نیستم، اُسکار مبارک، از این به بعد در فیلمت نگذار کسی اعتراض کند و صحبت کسی را قطع کند و جلب توجه کند، حبس دارد.

مطهری: هنرمند بزرگ، اصغر فرهادی، ممنونم که در فیلمت بسیار زیر پوستی و نامحسوس به لغو سخنرانی من و این بی عدالتی بشری اشاره کردی، جایزه اسکار تو افتخار بزرگی برای ایران است./ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.