امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 50454
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 12 اسفند 1395 - 12:19 | | ارسال توسط :

تحقق فعالیت‌های پژوهشی با طعم اقتصاد مقاومتی

به گزارش بابل نوین، محمدرضا رضوی رئیس مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی گفت: یکی از مهمترین فعالیت های ما در حوزه عمل به اقتصاد مقاومتی  در سال ۹۵، به پایان رساندن طرح سیاست های توسعه‌ای در حوزه مدیریت واردات بوده است که نتایج آن را به وزارت صنعت، معدن وتجارت ارائه داده ایم و پس […]

به گزارش بابل نوین، محمدرضا رضوی رئیس مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی گفت: یکی از مهمترین فعالیت های ما در حوزه عمل به اقتصاد مقاومتی  در سال ۹۵، به پایان رساندن طرح سیاست های توسعه‌ای در حوزه مدیریت واردات بوده است که نتایج آن را به وزارت صنعت، معدن وتجارت ارائه داده ایم و پس از بحث امیدواریم در سازمان های ذی‌ربط اجرایی شود.

وی در ادامه افزود: یک کار پژوهشی مهم دیگر ، تقویت ساختارهای هلدینگی در کشور بوده است لذا ما معتقدیم برای ارتقاء ساختار مدیریتی در سازمان‌های کوچک نمی توانیم کار خاصی انجام دهیم ، بنابراین ما در مؤسسه مطالعات وپژوهش های بازرگانی ، بسته کاملی در جهت شناسایی هرچه بیشتر قابلیت هلدینگ ها  ارائه داده ایم.
محمدرضا رضوی با اشاره به این موضوع که در حوزه  توسعه فرانشیزها قانون جامعی در کشور نداریم، اظهار داشت: در این رابطه در سال های گذشته مشکلات فراوانی به وجود آمده بود و تخلفات زیادی در این حوزه گزارش شده است.
وی همچنین اضافه کرد: در جهت برطرف کردن مشکلات فرانشیزها ،تحقیقاتی برای برقراری قانون و رابطه مشخص در مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی در سال ۹۵ صورت گرفت.
رضوی همچنین بیان کرد: طرح مهم دیگری که در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل کلید خورد و امیدواریم تا تیرماه ۹۶ به پایان برسد ،بررسی الزامات و ابعاد تولیدات صادرات‌گرا بوده است.
وی در پایان متذکر شد: هر کار پژوهشی که انجام داده ایم ، انعکاس و جلوه ای از اقتصاد مقاومتی بوده و در هفته های پایانی امسال به سمت ایجاد ستاد توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی رفته ایم تا هرچه بیشتر به فرامین اقتصاد مقاومتی در حوزه های پژوهشی عمل کرده باشیم.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.