امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78889
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 25 بهمن 1396 - 11:31 | | ارسال توسط :

اعزام ۳۵۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه و نوروز به سراسر کشور

به گزارش بابل نوین، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه تاکنون در عرصه‌های مختلف تبلیغی اقدامات مطلوبی انجام شده است، گفت: ۱۵۰۰ مبلغ از قم و ۲۰۰۰ مبلغ از سراسر کشور در ایام فاطمیه و نوروز به تبلیغ فرهنگ دینی و نشر معارف قرآنی خواهند پرداخت. به نقل از سازمان اوقاف […]

به گزارش بابل نوین، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه تاکنون در عرصه‌های مختلف تبلیغی اقدامات مطلوبی انجام شده است، گفت: ۱۵۰۰ مبلغ از قم و ۲۰۰۰ مبلغ از سراسر کشور در ایام فاطمیه و نوروز به تبلیغ فرهنگ دینی و نشر معارف قرآنی خواهند پرداخت.

به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام‌ احمد شرفخانی در آیین غبارروبی جمعی از مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه که در شبستان حضرت نجمه خاتون سلام‌الله علیها برگزار شد، راهپیمایی ۲۲ بهمن را تماشایی خواند و اظهار کرد: راهپیمایی بی‌نظیر مردم ایران در ۲۲ بهمن، دشمنان را مأیوس کرد.

وی افزود: مبلغان تمام موفقیت‌های خود را مدیون خانواده‌های خود هستند؛ چراکه این افراد در دامن پدر و مادری باایمان تربیت‌ شده و اکنون نیز با همسران و فرزندانی با تقوا زندگی می‌کنند و اعضای خانواده مبلغان دور بودن از مبلغ خود را تحمل کرده و در ثواب تبلیغ آن‌ها شریک هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه تاکنون در عرصه‌های مختلف تبلیغی اقدامات مطلوبی انجام شده است، تصریح کرد: ۱۵۰۰ مبلغ از قم و ۲۰۰۰ مبلغ از نقاط مختلف سراسر کشور در ایام فاطمیه و نوروز به تبلیغ دین مبین اسلام خواهند پرداخت.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.