امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57090
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 26 اردیبهشت 1396 - 9:40 | | ارسال توسط :

اعلام حمایت آقای قالیباف از نکات زیبای اخلاق اسلامی و سیاسی است

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: از خودگذشتگی برای انتخاب اصلح، نشانه اعتقاد قلبی و عملی نسبت به تکلیف‌گرایی در حوزه اجتماعی و سیاسی است که در نظام اسلامی باید محور مسئولیت‌پذیری قرار گیرد.

به گزارش بابل نوین به  نقل از بلاغ، آیت‌الله سیدرحیم توکل طی گفت‌وگویی با بیان اینکه در مبانی نبوی هر که شایسته‌تر است باید مسئولیت بپذیرد، اعلام حمایت آقای قالیباف از آقای رئیسی را نمونه‌ای از اخلاق سیاسی اسلام در تقدم اصلح بر صالح دانست و اظهار کرد: در میان بی‌اخلاقی‌های سیاسی و تبلیغاتی و هنجارشکنی برخی، اقدام آقای قالیباف ستودنی و قابل تحسین است و این حرکت نمادی از اخلاق بسیجی و حزب‌الله است.

وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری در مورد آقای رئیسی که وی را برخوردار از صلاح و امانت، و کارآزموده در مدیریت‌های کلان توصیف کرده بود، بر لزوم تغییرات جدی در وضعیت کنونی کشور، یکپارچگی و وحدت جامعه برای انتخاب فردی شایسته را رمز خروج از بحران فعلی کشور دانست و عنوان کرد: شرائط لازم و اقتضائات کافی برای تغییر و دگرگونی مثبت کشور در شخص آقای رئیسی وجود دارد و ایشان قادر به اجرای برنامه‌های تحول‌زا با استفاده از نیروهای شایسته و پاک دست است. /ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.