امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 26321
  پرینتخانه » اخبار مازندران, ورزشی تاریخ انتشار : 16 خرداد 1395 - 10:41 | | ارسال توسط :

افتتاح آکادمی ورزش بیلیارد در دانشگاه علمی کاربردی سیمرغ

گزارش بابل نوین، حسین (بهزاد) بیابانی‌مقدم امروز در گفت‌وگو باما اظهار کرد: نخستین همایش علمی ـ فناوری ورزش بیلیارد با محوریت پژوهش براساس تفاهم‌نامه بین اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشجویان کشور و فدراسیون بولینگ و بیلیارد بسته شد برگزار می‌شود. وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه کمیته ارتباط دانشگاهی فدراسیون بولینگ و بیلیارد تشکیل شد. دبیر اجرای نخستین […]

گزارش بابل نوین، حسین (بهزاد) بیابانی‌مقدم امروز در گفت‌وگو باما اظهار کرد: نخستین همایش علمی ـ فناوری ورزش بیلیارد با محوریت پژوهش براساس تفاهم‌نامه بین اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشجویان کشور و فدراسیون بولینگ و بیلیارد بسته شد برگزار می‌شود.

وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه کمیته ارتباط دانشگاهی فدراسیون بولینگ و بیلیارد تشکیل شد.

دبیر اجرای نخستین همایش علمی و فناوری ورزش بیلیارد با بیان اینکه در این کمیته با تحقیق‌هایی که انجام‌شده است، تصمیم بر آن شد تا به این ورزش به‌صورت آکادمیک در دانشگاه‌ها پرداخته و بحث پژوهش را مطرح کنیم، تصریح کرد: به‌دلیل اینکه اصل رشته فیزیک و ریاضی چیزی خارج از بیلیارد نیست و این ورزش با فیزیک در ارتباط است این کار صورت می‌گیرد.

این مسؤول ادامه داد: براساس همین مسئله این موضوع با دانشگاه مطرح‌شده و دانشگاه جامع علمی کاربردی سیمرغ (سکان) و رضا خسروی رئیس دانشگاه این موضوع را پذیرفتند.

بیابانی‌مقدم با اشاره به اینکه این همکاری به اینجا رسید که همایش علمی ـ فناوری ورزش بیلیارد با محوریت پژوهش برگزار شود، اظهار کرد: تلاش شد تا اساتید و دانشجویان رشته فیزیک و ریاضی در این جلسه حضور داشته باشند و محورهای پژوهشی برای این ورزش تعریف شود.

وی با بیان اینکه این همایش در سطح ملی برگزار می‌شود و نخستین همایش بولینگ و بیلیارد در کشور است، تصریح کرد: این همایش با حضور رحیم جنت‌نیا دبیر فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، سعید جامی مدرس و مربی بیلیارد، حسن‌علی آقاجانی رئیس مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران، رضا خسروی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز سرای کیفیت اندیشان نوآور (سکان) سیمرغ، یونس قربانی نماینده فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس و رئیس کمیته ارتباط دانشجویی فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس همراه است.

دبیر اجرای نخستین همایش علمی و فناوری ورزش بیلیارد ادامه داد: ترم گذشته در دانشگاه جامع علمی کاربردی سیمرغ در رشته تربیت‌بدنی ۴ دانشجو داشته و به این دانشجویان بیلیارد رو آموزش داده و قرار است در این همایش مدرک توجیهی فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس داده شود، در ترم آینده نیز به این دانشجویان مدرک توجیهی داوری و مربیگری بیلیارد داده می‌شود.

 

این مسؤول با اشاره به اینکه از دیگر برنامه‌های روز همایش افتتاح آکادمی بیلیارد در دانشگاه علمی کاربردی شهرستان سیمرغ به‌عنوان نخست آکادمی بیلیارد در کشور است، اظهار کرد: در این آکادمی آموزش بیلیارد به‌صورت آکادمیک و پیشرفته به دانشجویانی که درس تربیت‌بدنی و دروس ورزش را می‌گیرند داده می‌شود.

 

وی در پایان گفت: همایش علمی و فناوری ورزش بیلیارد و افتتاح آکادمی بیلیارد برای نخستین بار در کشور است که اتفاق می‌افتد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.