امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78560
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, با شهدا, فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 20 بهمن 1396 - 19:58 | | ارسال توسط :

افتتاح طرح اقتصاد مقاومتی در بابل+ تصاویر

رییس بسیج سازندگی مازندران در سفر به بابل ضمن دیدار با خانواده شهید رجایی‌فر، طرح اقتصاد مقاومتی را افتتاح کرد.

به گزارش بابل نوین، غلامرضا شریعتی رییس سازمان بسیج سازندگی مازندران عصر امروز پنج‌شنبه ۱۹ بهمن در  سفر به بابل، ربان طرح اقتصاد مقاومتی سالن پرورش قارچ خوراکی را برید.

این سالن با اعتبار ۱۵۰میلیون ریال در روستای پلنگ‌دره از توابع بندپی‌غربی بابل  با ظرفیت تولید دو الی سه تن در ماه به بهره‌برداری رسید.

شریعتی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در اقتصاد مقاومتی مهم این است که از همه داشته‌هایمان به نحواحسن استفاده کنیم همان‌طور که صاحب این سالن انجام داد زیرا  قبلا در آن دامپروری انجام می‌شد ولی در حال حاضر با کمترین هزینه تبدیل به سالن پرورش قارچ خوراکی شد.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی افزود: ما در اقتصاد مقاومتی به دنبال آموزش و توانمندسازی افراد هستیم، در سال آینده امر  را ادامه می‌دهیم و  با برگزاری اردوهای جهادی دنبال محرومیت‌زدایی خواهیم بود بنابراین گروه‌های جهادی باید به صورت تخصصی در امر محرومیت‌زدایی وارد شوند.

در ادامه این سفر، رییس بسیج سازندگی مازندران به دیدار خانواده شهید جاویدالاثر و مدافح‌حرم حسن رجایی‌فر رفت.

در این دیدار صمیمانه شریعتی ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد:شهدای اسلام به ویژه شهدای انقلاب  زنده و ناظر بر اعمال ما هستند، ارزش والایی که این شهدا دارند جز با فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی آنان بدست نیامد، ما از درک مقام هدا عاجزیم اما قطعا می‌دانیم توسل به آنان باعث رفع گرفتاری‌ها خواهد شد.

یدالله تقی‌پور مسئول بسیج سازندگی شهرستان بابل نیز با گرامیداشت یاد شهدا تصریح کرد: شهید بزرگوار حسن رجایی‌فردر زمان حیات و دورانی که هنوز داعش به سوریه و عراق نیامده بود، خدمات ارزنده‌ای را به این نظام و اسلام ارائه داد و نمونه آن ساخت خانه عالم و کانون قرآن در منطقه است.

گفتنی‌است این دیدار با بیان خاطرات شهید رجایی‌فر توسط برادرش خاتمه یافت.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.