امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57913
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 03 خرداد 1396 - 15:02 | | ارسال توسط :

افت قیمت انواع سکه و رشد نرخ دلار در بازار

صرافان سکه و ارز امروز (چهارشنبه) هر دلار آمریکا را با 36 ریال افزایش نسبت به دیروز 37 هزار و 359 و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با 19 هزار و 500 ریال کاهش 12 میلیون 40 هزار ریال فروختند.

به گزارش بابل نوین، براساس نرخ های اعلامی سامانه نظارت ارز (سنا)هر یورو تا زمان انتشار این خبر در مقایسه با میانگین قیمت دیروز ۳۰۱ ریال کاهش داشت و ۴۱ هزار و ۶۵۰ ریال به فروش رفت و هر پوند انگلیس نیز با ۲۲۱ ریال کاهش ۴۸ هزار و ۶۹۵ ریال فروخته شد.
در تارنمای اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز قیمت هر دلار آمریکا ۳۷ هزار و ۴۸۰ ریال و هر یورو ۴۲ هزار و ۲۹۰ ریال اعلام شده است.

** تحولات بازار سکه و طلا
بر پایه اعلام اتحادیه طلا و جواهر و تا زمان انتشار این خبر سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نسبت به دیروز ۲۰ هزار ریال کاهش داشت و ۱۱ میلیون و ۸۱۰ هزار ریال فروخته شد.
هر قطعه نیم سکه طلا و ربع سکه بدون تغییر قیمت باقی ماندند و به ترتیب ۶ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال و ۳ سه میلیون و ۷۲۰ هزار ریال عرضه شدند.
در معاملات امروز هر قطعه سکه گرمی بدون تغییر بود و ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار ریال به خریداران عرضه شد.
اتحادیه طلا قیمت جهانی هر اونس طلا را یک هزار و ۲۵۲ دلار و ۸۰ سنت اعلام کرد که نسبت به دیروز یک دلار و ۲۰ افزایش دارد؛ بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش یک هزار و ۲۷۰ ریالی یک میلیون و ۱۴۷ هزار و ۹۸۰ ریال در معاملات امروز ثبت قیمت شد./ص

ایرنا

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.