امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24072
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سخن سردبیر, سیاسی, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 03 اردیبهشت 1395 - 17:27 | | ارسال توسط :

افراد واجد شرایط در انتخابات مرحله دوم شرکت و رای مفید بدهند/ آرای هر یک از ما تعیین کننده است

امام جمعه بابل از رای دهندگان خواست با شرکت در انتخابات و رای مفید کاری کنند تا مانند مرحله اول شاهد آرای باطله نباشیم.

روحانی بابل

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام مجتبی روحانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بابل با اشاره به برکات ماه رجب بر لزوم گرامیداشت این ماه در بین عموم افراد جامعه تاکید و اظهار کرد: باید با خودسازی و عزم جدی برای مبارزه با هوای نفس در ماه رجب به پیشواز ماه شعبان و سپس ماه خداوند یعنی رمضان برویم.

وی افزود: فرآیند مرحله دوم انتخابات در شهرستان بابل از دیروز آغاز شده است، برخی از افراد در نوع رای دادن دارای تردید هستند و بی‌انگیزگی از خود نشان می‌دهند اما مرحله دوم از اهمیت این انتخاب کم نمی‌کند، با همان انگیزه مرحله اول در مرحله دوم شرکت کنید، با همان قوت شایسته‌ترین را در بین این دو کاندیدا انتخابات کنید.

امام جمعه بابل با انتقاد از رای سفید و یا نگارش نام برخی از افراد غیر کاندیدا در برگه آرا، اظهار داشت: افراد واجد شرایط رای هم خود در انتخابات شرکت کنند و هم رای مفید بدهند و نباید مانند مرحله اول شاهد آرای باطله باشیم.

وی ادامه داد: به امین‌تر و شایسته‌تر برای انتخابات مرحله دوم رای دهید زیرا آرای هر یک از ما تعیین کننده است.

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به آغاز طرح گشت نامحسوس امنیت اخلاقی گفت: از فرماندهی انتظامی کشور بخاطر اجرای طرح گشت امنیت اخلاقی تقدیر می‌کنم، متأسفانه کسانی در صدد هستند تا اخلاق و ارزش‌های اخلاقی را مورد هجمه قرار دهند و گه‌گاه شاهد جولان این دسته از افراد هتاک در جامعه هستیم.

وی با انتقاد از رییس جمهور در خصوص عدم اجرای برنامه‌های فرهنگی و کارهای فرهنگی برای مبارزه با معضلات اجتماعی جامعه، گفت: متأسفانه علی رغم گذشت حدود سه سال از دولت یازدهم شاهد جولان دادن بزهکاران و حرکت‌شکنان اخلاق در جامعه هستیم و عملا کار فرهنگی در این خصوص صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه بابل افزود: دشمنان می‌خواهند با شکستن حریم عفاف و حجاب در جامعه، جامعه اسلامی را به سمت انحراف ببرند.

این مسئول با اشاره به روز شوراهای اسلامی و تقدیر از زحمات اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، تصریح کرد: مردم از اعضای شورای اسلامی مناطق خود از کارکرد آنها بپرسند و باید راهکارهایی برای نظارت بیشتر بر عملکرد شوراها وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: وضع فعلی شهرستان بابل متناسب با عظمت و استعدادهای نهفته این شهرستان نیست و مردم اگر بخواهند منطقه‌ای متناسب با شان خود داشته باشند باید بر عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر و روستای سکونت خود نظارت کنند.

خطیب نماز جمعه بابل با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور آمریکا به کشوررهای منطقه، اظهار داشت: رییس جمهور آمریکا رسما اعلام می‌کند که برجام تله‌ای برای به دام انداختن ایران و تغییر رفتار جمهوری اسلامی به نفع جریان استکبار نبود.

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: آمریکایی‌ها هیچ اهمیتی به اجرای توافق نامه هسته‌ای از خود نشان نمی‌دهند در صورتی که ما بیش از تعهد خود در توافقنامه هسته‌ای عمل کردیم.

وی در پایان اظهارات رییس بانک مرکزی جمهوری اسلامی در خصوص عدم پایبندی غرب به توافقنامه هسته‌ای با ایران را دلیلی محکم بر این مدعا دانست و تاکید کرد: با هدایت‌های روشنگرانه مقام معظم رهبری، ملت ایران وی در پایان در حفظ ارزش ها از خط و مسیر انقلاب کوتاه نخواهد آمد و آمریکایی‌ها این خواب و خیال را در مورد جمهوری اسلامی به گور خواهند برد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.