امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 69798
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 18 آبان 1396 - 17:13 | | ارسال توسط :

افزایش بهره وری بدون آموزش، شعار است/ضرورت تخصیص یک درصد اعتبارات عمرانی به آموزش جوانان

به گزارش بابل نوین، احمد کبیری رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با اشاره به ضرورت آموزش مهارتی مهندسان جویای کار اظهار کرد: جوانان تحصیل کرده برای ورود به بازار کسب و کار در بخش کشاورزی، نیاز به تکنولوژی و دانش دارند. وی با اشاره به اینکه امسال دولت برنامه هایی جهت کارورزی رشته […]

به گزارش بابل نوین، احمد کبیری رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با اشاره به ضرورت آموزش مهارتی مهندسان جویای کار اظهار کرد: جوانان تحصیل کرده برای ورود به بازار کسب و کار در بخش کشاورزی، نیاز به تکنولوژی و دانش دارند.

وی با اشاره به اینکه امسال دولت برنامه هایی جهت کارورزی رشته های فنی تدارک دیده است، افزود: سازمان نظام مهندسی پیشنهاد مشارکت در این زمینه را داده است.

کبیری ادامه داد: اگر دولت سالانه یک درصد اعتبارات عمرانی بخش آب و خاک را به کارورزی رشته های فنی اختصاص دهد، بهره وری بخش بالا خواهد رفت، چراکه هزینه های قابل توجهی از روش های نوین آبیاری به سبب کم اطلاعی و بی اطلاعی بهره برداران مستهلک می شود.

به گفته این مقام مسوول در صورت تخصیص این میزان اعتبار، بسیاری از مهندسان جوان جویای کار پس از کسب آموزش مهارتی می توانند به بخش ورود پیدا کنند.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با بیان اینکه افزایش بهره‌وری بدون آموزش شعار است، یادآورشد:در بودجه سال ۹۷ از دولت انتظار می رود که برای آموزش و جذب بهره برداران بخش، اعتباراتی در نظر بگیرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.