امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 74676
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 29 آذر 1396 - 10:36 | | ارسال توسط :

افزایش کمک حامیان مازندرانی به ایتام و فرزندان محسنین

کمک حامیان مازندرانی به ایتام و فرزندان محسنین ۳۵ درصد افزایش داشت.

به گزارش بابل نوین،احمد سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه حامیان نیکوکار با این نهاد همکاری مطلوبی دارند، گفت: حامیان مازندرانی ۸ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی در ۶ ماه نخست امسال به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند.

وی افزود: ۸ هزار و ۳۳۷ نفر از ایتام و فرزندان محسنین از حمایت‌ های مادی و معنوی ۳۴ هزار و ۸۲۴ نفر از حامیان برخوردار هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ۳ هزار و ۸۷۶ نفر از فرزندان محسنین در مازندران از حمایت ۱۱ هزار و ۱۷۵ نفر حامی بهره‌مند هستند، گفت: طرح محسنین شامل  فرزندان خانوار‌های دارای سرپرست بیمار  و یا از کار افتاده می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین حامیان در گروه سنی ۳۵ تا ۶۰ سال هستند، گفت: ۱۷ هزار و ۲۷۱ نفر حامی در این گروه سنی، حمایت ایتام و محسنین  را بر عهده دارند.

سعادت با بیان اینکه حامیان حمایت ۳۶۹ نفر از ایتام سادات در مازندران را به عهده دارند، افزود: حامیان به این افراد خدمات فرهنگی، درمانی، عمرانی، تحصیلی  ارائه می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان جذب حامیان در ماه مبارک رمضان امسال گفت: جذب حامی در ماه رمضان امسال در مقایسه با سال قبل ۴ برابر رشد داشته است.

سعادت با  توجه به اجرای طرح بیمه آتیه ایتام افزود: کمیته امداد به منظور تدبیر و تامین آینده ایتام تحت حمایت، طرح بیمه آتیه ایتام را طراحی کرده است که با اجرای این طرح ۸۸۸ نفر از ایتام در مازندران از بیمه آتیه بهره‌مند هستند.

وی با قدر دانی از همراهی حامیان با کمیته امداد گفت: مردم نیکوکار مازندران می‌ توانند با شماره گیری آنی #۱*۳*۰۱۱*۸۸۷۷*از طریق تلفن همراه با وارد کردن مبلغ مورد نظر خود با کمیته امداد در خدمت رسانی به ایتام و فرزندان محسنین مشارکت کنند./ز

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.