امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64715
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 09 شهریور 1396 - 11:21 | | ارسال توسط :

افزایش ۶ موکب برای اعزام زائران مازندرانی در اربعین امسال

۱۸ موکب از مازندران امسال برای حضور در مراسم اربعین اعزام می‌ شوند.

به گزارش بابل نوین، سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران در همایش تجلیل از خادمان موکب اربعین حسینی در مسجد جامع شهرستان نور با بیان اینکه در سال گذشته ۱۲ موکب از مازندران اعزام شد، گفت: امسال این رقم به ۱۸ موکب افزایش یافت و باید از نظر کیفی تقویت شوند.

وی افزود: در اربعین شاهد حضور مسلمانان و شیعیان کشور‌های مختلف غربی از جمله آمریکا، کانادا، استرالیا و دیگر کشور‌ها هستیم، این یعنی اربعین محور وحدت جهان اسلام که ما وظیفه داریم این وحدت را حفظ کنیم.

سردار بابایی گفت: هنوز نهضت و مقاومت حسینی وجود دارد و شمشیری که امام حسین (ع) از نیام بیرون کشید تا زمانی که حضرت حجت در روز جمعه‌ای پشت به دیوار کعبه داده و فریاد برآورد که من منتقم خون حسین (ع) هستم در دستان یارانش است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: جریان مقابل و تکفیری‌ ها که پشت همه این‌ ها سازمان سری و مخفی یهود قرار دارد، خاکریز اولش اسرائیل است و ترویج فرهنگ برهنگی یکی از اقدامات آنان است و تشکیل حزب مسیحیت صهیونیست که با شبکه‌ های تلویزیونی علیه نظام فعالیت دارند و برخی از جریانات داخلی هم از سوی ناآگاهی مصوبات آنان را دنبال و اجرا می‌ کنند.

سردار بابایی از همه عاشقان کربلا، خادمان، خیران و مسئولان خواست تا برای تهیه زمین و ساخت حسینیه مازندرانی‌ ها در کربلا با امکانات اسکان و پذیرایی تلاش کنند./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.