امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 71733
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 03 آذر 1396 - 10:16 | | ارسال توسط :

افزایش ۹ درصدی دستگیری متهمان و مجرمان در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های مازندران

به گزارش بابل نوین، سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از ابلاغ ۶۱۳ هزار و ۶۷۷ مورد اوراق قضائی و افزایش ۹ درصدی دستگیری متهمان و مجرمان در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان در هفت ماه گذشته در سال جاری خبر داد. وی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را پیشانی نظام در ایجاد و تامین امنیت […]

به گزارش بابل نوین، سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از ابلاغ ۶۱۳ هزار و ۶۷۷ مورد اوراق قضائی و افزایش ۹ درصدی دستگیری متهمان و مجرمان در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان در هفت ماه گذشته در سال جاری خبر داد.

وی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را پیشانی نظام در ایجاد و تامین امنیت جامعه عنوان کرد و گفت: ماموران انتظامی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های مازندران در این مدت موفق به افزایش ۲۳ درصدی کشف سرقت شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران افزود: امنیت پدیده‌ای روانی و ذهنی است که بر همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها تأثیر می‌گذارد و از طریق آن انجام هرگونه کنش و واکنشی در عرصه حیات فردی و اجتماعی امکان پذیر خواهد بود.

سرهنگ باقری با بیان این که امروزه یکی از مشخصه‌های جوامع توسعه یافته، وجود امنیت و احساس امنیت در میان آحاد جامعه است، گفت: امنیت یک نیاز اولیه برای زندگی اجتماعی و جزء مهمی از حقوق شهروندی است که لازمه آن همراهی و همگرایی دستگاه‌های مختلف متولی امنیت است که نیروی انتظامی نیز جزء یکی از مهمترین این دستگاه‌ها به شمار می‌آید.

وی افزود: اساس اقتدار نیروی انتظامی پذیرش مشروعیت، مقبولیت و مشارکت اجتماعی از سوی مردم، سازمان‌ها و نهادهاست و ایجاد تصویری مطلوب از نیروی انتظامی نقش موثری در قانون گرایی همگانی دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران امنیت را یکی از نیاز‌های اساسی توسعه و پیشرفت جامعه در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: ایجاد امنیت و احساس آن در جامعه نیازمند همفکری، همکاری، همراهی و همدلی آحاد جامعه با نیروی انتظامی است و پلیس با اختصاص شماره ۱۹۷ همواره آماده دریافت اطلاعات، اخبار و نظرات مردم برای اجرای هرچه بهتر ماموریت‌ها و تحقق امنیت پایدار در سراسر استان است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.